Mô tả công việc
- Manage the daily operations of the projects of Unit.
- Coordinate to co-establish, maintain and lead business relationships with customers, demonstrating the company‘s spirit and values through each job to customers‘ row.
- Manage and maintain team performance and motivate human resources in projects.
- Evaluate achievements and recognize members‘ contributions.
- Manage and maintain the financial efficiency of many projects by monitoring and forecasting profits and costs.
- Collaborate with direct report and supervisors to supervise the implementation of training and quality plan, to allocate and optimize suitable resources and budget to ensure project quality and reach Clients‘ requirements.
- Play a leadership role in identifying business opportunities and selling our value to address client needs.
- Demonstrate high level of knowledge of the client‘s industry, industry trends, client‘s business objectives and market opportunity techniques in developing high quality opportunity plans in support of client and our growth objectives.
- Ensure and maintain smooth communication between the project and the units.
- Keep track of the quantity of assets and facilities assigned to the project and to request for repair if required.
- Prevent and prevent fraud risks and thoroughly handle fraud cases.
- Managing reports and reporting system to evaluate performance.
- Monthly & other BAU reports.
Yêu cầu công việc
- 5+ years’ experience in BPO Operations and Management, with a proven track record of handling large teams and delivering results.
- 3+ years of experience as an operation manager in a BPO environment.
- Fluency in Japanese and English skills (English CERT C1 & Japanese JLPT N1).
- Experience in handling at least 100 FTEs.
- Strong leadership and people management skills.
- Excellent communication and client management skills. Ability to manage relationships with multiple stakeholders.
- Strong analytical and problem-solving skills. Ability to make data-driven decisions.
- In-depth understanding of BPO operations, including KPIs,
- Excellent verbal and written communication skills.
Quyền lợi được hưởng
- During three-month training period the company compensate the housing fee.
- Full social insurance and health insurance.
- Multinational work environment with global clients and expert teams.
- Opportunities to collaborate with leading companies and high-expertise regional/ global teams.
Công ty cổ phần công nghệ IDT Inc là một doanh nghiệp trẻ, khởi nghiệp ngành công nghệ thông tin với sự lãnh đạo của BOD dày dặn kinh nghiệm cùng đội ngũ nhân viên trẻ nhiệt huyết và đầy sáng tạo. Với tầm nhìn sẽ trở thành công ty hàng đầu trong lĩnh vực công nghệ chúng tôi tự tin hướng tới trở thành hệ sinh thái đa ngành - đa dạng bao gồm product hay outsource. Tại IDT Inc, chúng tôi tin rằng: “Chỉ những nhân viên được chăm sóc toàn diện trong một chính sách đãi ngộ đặc biệt thì mới có thể tạo ra các sản phẩm/ dịch vụ chất lượng tốt nhất, đáp ứng hiệu quả nhu cầu của các đối tác”. Với chiến lược nhân sự lấy nhân viên làm trung tâm, chúng tôi luôn cố gắng xây dựng một môi trường làm việc “Minh bạch – Chuyên nghiệp – Thành tín”. Hãy tham gia với chúng tôi, bạn sẽ tìm thấy giá trị văn hóa đặc biệt tại đây - Môi trường làm việc trẻ trung, chuyên nghiệp nhằm khuyến khích sự sáng tạo cũng như phát triển các tiềm năng khác của bản thân.
Review Công Ty Công Nghệ IDT INC
Công ty có đầy đủ đồ ăn, nước uống. Sếp welcome việc nhân viên đưa ra ý tưởng thay đổi. Lương chính không cao(rv)
Không chuyên nghiệp, bảo là hỗ trợ ăn trưa nhưng bắt đóng tiền (RV)
Mấy cái dự án OT mãi không thấy ra được kết quả gì. Công ty thay nhân sự liên tục (RV)