Your Role
You will focus on developing + diversifying business in line with financial + volume targets.
Your Responsibilities
You will do this by working with a variety of internal + external stakeholders while focusing on the following key objectives:
- To own, monitor + drive all sales activities for (i.e. prepare quotation) customers within your control, ensuring prospects are identified, qualified + nurtured through the sales pipeline so as to close profitable + sustainable customer deals.
- To align your sales efforts with Customer Care Location (CCL) Managers, Pricing + Sea Logistics Business Development teams, including pricing decisions.
- To monitor competition by gathering current marketplace information on pricing + products.
- To report customer feedback to the CCL team, supporting resolutions as required.
- To align with CCL colleagues when onboarding new customers.
- To maintain + update the most relevant customer information in internal systems.
- To regularly review customer portfolios with the CCL Managers + team.
- To focus on customer engagement, satisfaction, retention + reactivation through high levels of service quality in close collaboration with the CCL.
- Bachelor’s degree in economics, Import/ Export, Logistics, or related fields
- At least 03 years working experience in Sales of Freight Forward. Experience in Sea Logistics is an advantage.
- Having good knowledge of foreign trade, forwarding, import/ export process and custom
- Customer orientation
- Good at communication, conflict resolution, problem solving & time management skills.
- Good at Analytical & Organizing skills.
- Good command of English
WGHN Được thành lập với mục đích đoàn kết cộng đồng golf bằng cách hỗ trợ tất cả các tổ chức, cá nhân, từ đó góp phần xây dựng và lớn mạnh một cộng đồng golf ngày càng vững mạnh hơn.
Chúng tôi đã tạo ra một hệ sinh thái golf với mục tiêu xã hội hóa golf và xóa bỏ khoảng cách giữa golf và người dân Việt Nam bằng cách cải thiện dịch vụ, dẫn đầu về công nghệ và nâng cao trải nghiệm của khách hàng thông qua:
• Ứng dụng mạng xã hội World Golf Handicap Network (WGHN).
• Cung cấp dịch vụ đặt phòng.
• Chuyên trang tin tức golf chuyên biệt giúp người chơi golf có được những thông tin cập nhật nhất.
• Công nghệ tổ chức giải đấu.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng đầy đủ chế độ phúc lợi như BHXH,
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch
- Team building
- Dã ngoại
- Party
- Trò chơi
- Giải trí...
Lịch sử thành lập
-
Hình thành từ năm 2016, trải qua bao thăng trầm và thay đổi, từ ngày 01/08/2023, tập đoàn cung cấp các dịch vụ golf hàng đầu Việt Nam chính thức đổi tên thành WGROUP.
Mission
- Chúng tôi rất vui mừng được trở thành đối tác của các sân gôn, ngân hàng và thương hiệu hàng đầu, đồng thời chúng tôi hoạt động trong nhiều lĩnh vực khác nhau của ngành gôn. Hãy liên hệ với chúng tôi nếu bạn muốn hợp tác và cùng phát triển!