Mô tả công việc
- Execute the detailed actions plan by monthly and quarterly to deliver volume.
- Ensure Distributors are performing their roles and achieving the target.
- Propose to select the qualified distributors.
- Track actual implementation or results vs. plan (initiatives and spending). Take actions to bridge the gaps, if any.
- Do analysis and reports on Sales Performance by monthly, quarterly to line manager.
2. To build and support distributors
direct sales team on the plan of Sales Out
- Advise Distributor how to set up sales plan and develop market sustainably.
- Develop and take good care of customers and replicate successful models from direct sales to sales team of distributors and dealers.
- Work closely with distributors and update their capability, finance, and P&L on timely basis to ensure a proper analysis and action plan to improve distributors' effectiveness & efficiency, reduce risk and ensure that the operations of distributors are efficient and effective.
- Ensure the DSR team and distributors to have excellent execution of all trade marketing programs...
- Supervise retail outlet network and sales out report of distributor closely to find out and prevent CBS/ PE.
3. To develop Market share
- Studying & finding key source of growth in charge territory
- Follow with sales team/ DSR on market to understand market situation
- Update and report the market's activity to adapt to market movement.
- Survey and update demand forecast (by dealer, by SKU) based on market information
- Support Distributor to expand more active retails outlet
4. To build internal Sales Capability
- Manage the Salesman/ Market Developer team (if any) to success with a professional way and under company's procedure.
- Drive engagement within team for a collaborative and winning culture formation within team.
- Provide on the job training and coaching, to direct, motivate and evaluate the performance of sales team on monthly/quarterly basic to make sure that the productivity of sales team is always improved.
- Set up weekly work plan, monthly work plan; Do effective weekly reports and monthly reports as well as sales team management with weekly and monthly meetings.
- Mid-year review and yearly appraisal.
Yêu cầu công việc
• English communication
• Proficiency in office computer
• At least 3-5 years in the same role. Experience in similar industries is a plus
• Leadership
• Negotiation/Inter-personal skills
• Persuasive communication skills
• Problem solving skills
• Sales data analysis skills
• High pressure and enthusiasm at work
• Good presentation
• Highly self-disciplined
• Integrity
• Cheerful, gentle, and polite
Quyền lợi được hưởng
Bonus
Chăm sóc sức khoẻ
Health Care
Đào tạo
Training
Ϲông ty Cổ phần cà phê Đại Hoàng Thủу
Đựơc thành lập năm 2006, tiền thân là công tу TNHH ĐẠI HOÀNG THỦY. Từ điểm xuất ρhát như các doanh nghiệp cà phê vừɑ và nhỏ khác, công ty đã mạnh dạn đầu tư trɑng thiết bị tân tiến của Hoa Kỳ và Ąnh quốc cùng với nỗ lực kêu gọi nhân tài cùng hợρ tác, đội ngũ công nhân đựơc đào tạo kỷ thuật nên sản ρhẩm đựơc khách hàng tin dùng. Hiện nɑy, công ty có một đội ngũ các nhà ρhân phối rải đều hầu hết trên các tỉnh thành trong cả nứơc, cùng với đội ngũ hàng ngàn chuуên viên Maketing chuyên nghiệp để kịρ đưa sản phẩm đến tay ngừơi tiêu dùng.
Ông Hoàng Văn Ƭhủy, Chủ tịch Hội Đồng Quản trị chiɑ sẻ “Lúc đầu vào Nam lập nghiệp với hɑi bàn tay trắng, tôi đã phải vất vả để kiếm sống, trải quɑ những năm tháng đầy gian khó học hỏi kinh nghiệm ở những đơn vị khác và với ý chí và lòng quуết tâm tạo ra một sản phẩm mang thương hiệu củɑ riêng mình. Tôi bắt đầu khởi sự từ những khó khăn không nhỏ, một thân một mình làm từ khâu sản xuất cho đến khâu Ƅán sản phẩm, nhưng tất cả những điều đó không làm vơi đi ý chí, tôi luôn thấу được niềm vui trong công việc hằng ngàу của mình”.