Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
Project Coordinator serving as the main point of contact for existing customers and are responsible to provide administrative support to the inspection teams in the preparation and execution of customer projects. The expect deliverables of this position mainly include, but are not limited, to the following expectations and responsibilities:
Expectations:
- Timely and professional responses to client inquiries within 24 hours.
- Professional support to auditors in the preparation and execution of testing projects.
- Timely and accurate completion and maintenance of testing and client related documentation.
- Timely and accurate entry of audit related information into relevant IT systems.
- Timely and accurate completion of commercial order processing tasks.
Responsibilities:
· Fully support internal and external stakeholders with administrative efforts in the preparation and execution of assigned projects and clients.
· Monitor projects planning, preparation, implementing and approving status.
· Respond to client inquiries in a timely manner and forward them to appropriate parties in the organization as required.
- Complete project handling and commercial order processing for assigned clients.
- Maintenance of client and project related information in respective systems.
- Support assistant senior coordinators in the training of coordinator supports.
Yêu Cầu Công Việc
Project Coordinator should be experienced in interacting with customers, be pro-active and motivated to provide professional support in a courteous manner to clients and team members alike.
Qualifications:
· At least 4 years work experience in a customer facing team environment working directly with external customers, including experience in handling customer complaints.
· Experienced in project planning & scheduling in a B2B setting desirable.
· Good command of both spoken and written English, MS office.
Requirements:
· Motivated to contribute to a larger team and to take on additional responsibilities.
· Friendly, helpful and positive attitude.
· Pro-active and organized and willing to learn independently
· Interested in working in a multi-cultural environment
Skills:
· Effective customer service skills.
· Demonstrated ability to work and contribute as part of a team.
· Demonstrated resilience to handle customer complaints and problem-solving skills.
· Organizational and time management skills, ability to handle multiple tasks.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công ty cổ phần đầu tư DIC được thành lập cuối năm 2014, hoạt động trong lĩnh vực công nghệ vui chơi giải trí và thi công cơ điện với phương châm kinh doanh “Chất lượng, uy tín, tận tâm”. Với các ngành kinh doanh chính:
– Nhập khẩu và phân phối thiết bị vui chơi giải trí
– Tư vấn thiết kế, cung cấp lắp đặt hệ thông nước nóng trung tâm
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống công nghệ bể bơi, Jacuzzi, sauna, steam
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt hệ thống xử lý nước sinh hoạt, RO, nước thải
– Tư vấn thiết kế công nghệ, cung cấp lắp đặt cơ điện hạ tầng cảnh quan
Với nền tảng là đội ngũ kỹ sư điện tự động hóa công nghiệp, môi trường dày dặn kinh nghiệm, DIC đã cung cấp cho khách hàng không chỉ sản phẩn chất lượng cao mà còn cung cấp cho khách hàng giải pháp công nghệ tốt nhất.