Mô tả công việc
1. To promote and maintain effective communications between all food producing areas.
2. To check daily production charts against house count and expected business. Adjust estimate of the daily flow of business if necessary eliminating over production and waste.
3. To constantly check and expedite food service during all meal periods to ensure food meets our portion control and quality standards. Follow-up
and update use records.
4. To maintain and supervise good practices in all food production areas, strictly enforcing our ‘Clean as you go’ policy throughout all reach-ins, walk-ins, freezers, machinery and other equipment. Establish systems and methods of operation to ensure cleanliness and hygiene in all back of house areas to standards set as cost effectively as possible.
5. To achieve departmental standards and goals, maintain a safe working environment with a follow-up by repair order.
6. To aid in cross training and development of all food production employees within your area.
7. To ensure that all associates are punctual for work shifts.
8. To assign schedules and supervise all production in all kitchen areas.
9. To communicate any problems with outlets to the affected department head and the Executive Sous Chef or Executive Chef for follow-up.
10. To participate and follow up on taste panels.
11. To check inventories to see proper storage and rotation of stock.
12. To closely follow up to see the cost for banquet event orders are properly break downed.
13. To check staff restaurant menu for quality, quantity and adherence to menu cycle.
14. To ensure that all staffs adhere to all fire, health and safety procedures.
15. To be responsible for the administration of the disciplinary and grievance procedures as laid down by the Hotel, ensuring the proper attitude, appearance and discipline of associates.
16. To select and interview staff in conjunction with the Executive Chef and the Human Resources Department when necessary.
17. To ensure that all buffet set-ups are professional, appealing to the eye and constantly replenished.
18. To lead by example with a hands-on approach and demonstration when coaching.
19. To establish appropriate training for all kitchen staff to achieve departmental standards and goals and to assist in personal and professional development.
20. To promote good internal departmental relations.
21. To liaise with F&B outlet managers to establish their requirements and discuss operational problems.
22. To apply SOPs as a way of improving service and standards within the Food and Beverage and kitchen department.
23. To attend the following meetings:
- Food and Beverage weekly meeting
- Weekly meeting with Executive chef and all Sous chef
- Monthly kitchen meeting
- Staff meeting when necessary
- Daily production meeting
24. Perform all other reasonable tasks as requested by Management board
Quyền lợi được hưởng
- 2 months of probation with full salary & service charge.
- Team building activities.
- Annual Summer Outing/Health checkup
- Accident insurance 24/24
- Uniform, Laundry service is provided by Hotel
- Delicious and nutritious meal at Hotel's Staff Cafeteria
- International working environment and friendly teammates.
- Other benefits according to Company's policy.
Yêu cầu công việc
1. At least five years’ experience as a Chef De Partie in a related cuisine in high volume five-star hotels.
2. Diploma in Culinary or equivalent required; Bachelor’s Degree as an advantage.
3. Certifications as required to comply with local and state laws.
4. Extensive knowledge of food handling and sanitation standards.
5. Experience in high volume operation and menu composition.
6. Excellent management and leadership skills
7. Good training and coaching skills
8. Knowledge of purchasing, inventory controls, supplies and equipment
Yêu cầu hồ sơ
02438315000 máy lẻ 3040
Công ty CP Đầu tư Đô thị Kang Long được Sở Kế hoạch & Đầu tư Thành phố Hà Nội cấp giấy phép ĐKKD ngày 30/11/2006 và thay đổi lần thứ 10 ngày 02/01/2014 với vốn điều lệ 200 tỷ đồng
Công ty có chức năng hoạt động kinh doanh trong các lĩnh vực:
- Lắp đặt và xây dựng các công trình dân dụng, công nghiệp, công trình kỹ thuật, cơ sở hạ tầng đô thị;
- Kinh doanh bất động sản với quyền sở hữu hoặc đi thuê;
- Tư vấn về quản lý và môi giới bất động sản;
- Kinh doanh siêu thị;
- Kinh doanh khách sạn nhà hành;
- Kinh doanh xăng dầu;
- Kinh doanh vận tải hành khách;
- Mua bán nguyên vật liệu xây dựng, máy móc và thiết bị ngành xây dựng;
- Dịch vụ vệ sinh công nghiệp, dọn dẹp và tạo mặt bằng xây dựng;
- Kinh doanh khai thác các loại khoáng sản,
- Xuất nhập khẩu mặt hàng công ty kinh doanh;
- Đại lý mua bán và ký gửi hàng hóa.
Với trình độ và kinh nghiệm đầu tư, khai thác và quản lý dự án và khả năng huy động nguồn lực tài chính chúng tôi tin tưởng rằng luôn đem lại giá trị thặng dư cho công ty, các bên liên doanh và xã hội.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
- Được hưởng bảo hiểm xã hội.
- Các hoạt động ngoại khóa
- Bóng đá
- Du lịch
- Câu lạc bộ
Lịch sử thành lập
2014: Thành lập
Mission
Công ty Cổ phần Đầu tư Đô thị Kang Long sở hữu đội ngũ nhân lực có trình độ chuyên môn, quyết tâm phát triển nghề nghiệp và tinh thần trách nhiệm cao. Tập thể cán bộ công nhân viên mong muốn có thể lập nên những kỳ tích, góp phần vào sự thành công của doanh nghiệp ở hiện tại lẫn tương lai. Đồng thời góp phần xây dựng đời sống văn minh, ngày càng hiện đại.