Mô tả công việc
To support the line manager to achieve business plan by maximizing sales, profitability, and customer
satisfaction through efficient inventory management and the development of effective product strategies:
1. Product Masterdata Management
- Update product hierarchy in system based on product range from principal.
- Create new item codes and handle item modifications in the system following the latest product
information updates.
- Ensure all product serial numbers are updated on the CMG warranty platform.
- Coordinate with master data team for promotion setup.
2. Shipment Handling
- Follow up with Logistics team on all shipments in terms of ETD/ETA/ the accuracy of documents.
- Coordinate with Logistics team to ensure all products have necessary Certification and
Accreditation before launch.
- Proceed PO in system and prepare the Inbound & outbound plan for new shipments.
3. Inventory & Stock Management
- Manage stock level and daily stock movement with the absolute accuracy: product receive,
product transfer & return at both warehouse & store level.
- Be responsible for weekly stock report.
- Proceed products write off for merchandising purposes.
4. 3rd Party Support for Admin tasks
- Provide product information for listing purpose.
- Process stock movements in the system and arrange delivery upon receiving purchase orders
from third parties.
- Coordinate with Accounting & Finance team to issue invoice and post sales.
5. Reports & Others
- To assist line manager with the Weekly sales performance update to principal/ Monthly
performance update/Monthly Stock analysis & others report upon request.
- Stock preparation for Events/NSO.
- Coordinate with other departments to implement yearly price changes process.
Yêu cầu công việc
• University graduate or equivalent
• Knowledge of Retail industry and merchandising management
• At least 3 years experience in merchandise, retail business and/or related field.
• Strong analytical ability and good in data/figures
• Good communication and negotiation skill
•Relevant experience within the fashion field or a retail sector in operations and/or sales
management
Quyền lợi được hưởng
- Attractive income: Base salary + Allowances
- 2-month probation with 100% salary
- Full social insurance benefits, paying full salary for social insurance in the first working month
- Health insurance and 24/7 accident insurance
- Comprehensive training in the professional field
- A solid foundation for development, with many opportunities for career advancement
Với chiến lược phát triển của công ty, Land Vạn Phú được thành lập đúng thời điểm để hoàn thành sứ mệnh chinh phục thị trường bất động sản Hồ Chí Minh và các vùng lân cận giáp ranh Sài Gòn, đặc biệt là khu vực Bình Dương, Bình Phước, Long Thành Đồng Nai vùng đất tiềm năng đang cần được khai phá. Song song với việc phát triển doanh nghiệp, Land Vạn Phú còn chú trọng đến trách nhiệm xã hội bằng cách tạo ra môi trường lý tưởng cho mọi người phát triển sự nghiệp trong lĩnh vực bất động sản, đặc biệt là nhân sự trẻ ở các tỉnh lân cận, cũng như đóng góp tốt các nghĩa vụ ngân sách với địa phương, và các hoạt động thể hiện trách nhiệm xã hội của doanh nghiệp.”