Mô tả công việc
1. Market development
- Research, analyze and evaluate market information to determine business strategies and channels that need to be expanded.
- Search for new customer sources (prioritize chain customers), develop potential customer files and take care of old customers, ensuring a return rate of at least 70%
- Develop monthly, quarterly and annual business plans and targets
- Build and continuously update the Company's portfolio and sales kit
2. Carry out business activities
- Care, consulting, answering questions for customers directly and on platforms (Facebook, Linkedin...).
- Directly draft contracts and prepare documents for business activities
- Collaborate with marketing personnel to build content orientation, videos, livestreams... to serve the Company's business activities. Directly draft some short marketing content when necessary
3. Carry out reporting and management activities
- Continuously manage and update the Company's sales process, ensuring fast, neat, best customer service and highest efficiency.
- Report monthly, quarterly and annual business and work results to the Director
4. Perform other tasks as requested by leadership.
Yêu cầu công việc
1. Mandatory requirements
- Have at least 5 years of experience (priority is given to candidates with experience in a similar position of 1 year or more in the fashion or furniture industry)
- Proficient in English with 4 skills
- Ability to travel domestically and internationally with the Director
- Good communication skills, fluent and energetic presentation
- Logical and coherent thinking
2. Other requirements:
- Graduated from University majoring in economics, business administration....
- Experience and network in fashion, design, interior, beauty... are advantages
- B2B2C business thinking is a big advantage
- Proficient in office
- Honest, careful, highly self-aware, responsible and able to work under high pressure.
Quyền lợi được hưởng
- Income includes: Basic salary + Allowances + Sales bonus => Total income up to 2000$ (no bonus ceiling, evaluated based on business results)
- Enjoy full benefits according to Vietnam Labor Law: social insurance, health insurance, unemployment insurance, 12 days of leave/year
- 13th month salary bonus, holidays.
- Participate in team building and travel twice a year
- Working time: Full time
- Professional working environment, young, dynamic and personable colleagues, comfortable boss.
Công ty cổ phần OtoPro chính thức được thành lập từ tháng 1/2015 (chuyển đổi từ đăng ký hộ kinh doanh 2010 sang mô hình công ty) bởi các founders giàu kinh nghiệm hoạt động trên 10 năm trong lĩnh vực độ xe.OtoPro đã đoạt 2 cup tại giải thi đấu Âm Thanh Xe Hơi Việt Nam theo tiêu chuẩn Châu Âu EMMA 2019 và là một trong những công ty Độ Đèn Chuyên Nghiệp Đầu Tiên tại Việt Nam (từ 2010).
-Sứ Mệnh - Tầm Nhìn
OtoPro ra đời với mong muốn xây dựng một ngành Độ Xe Chuyên Nghiệp tại Việt Nam (chữ Pro trong OtoPro là viết tắt của Professional - Sự Chuyên Nghiệp).
OtoPro liên tục cải tiến mang đến cho Khách Hàng sự hài lòng nhất khi trải nghiệm dịch vụ dựa trên nền tảng văn hóa đặt Khách Hàng làm trọng tâm và Integrity - Nói là làm.