Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
Mô tả Công việc
- Work Location: Dist. 1, HCMC
<Job Responsibilities>
a. Manage the progress of jobs, tasks assigned to juniors, and client deadlines.
b. Perform detailed review of client accounting and tax reports as prepared by juniors:
- Review accounting entries input in accounting asoftware;
- Review monthly accounting reports;
- Review monthly payrolls and other liability according to payroll such as SIHIUI;
- Review tax calculations and declarations, including VAT, PIT, CIT and FCT;
c. Communicate with clients during daily work, understand clients’ situations and give advice to clients’ operation issues.
d. Work with clients’ auditors and tax officers when needed.
e. Assist in spot services such as review, tax inspection, due diligence for M&A projects.
f. Provide coaching and instructions to juniors as necessary.
g. Other tasks assigned by personnel at higher level.
Yêu Cầu Công Việc
<Necessary Skill / Experience >
- Education Background: Bachelor's Degree in Accounting/ Auditing/ Finance/ Banking/ Commerce majors.
- Experience: From 3 to 4 years of experience working as an Accounting/ Auditing/Tax Consultant in consulting companies
- Language: English - Business Level
- Good tax knowledge and practical experience.
- Skills
+ Good communication skills
+ Good analytical, and problem-solving skills
+ Good time management, project management, and teamwork skills
- Personalities: Careful, keen on details, responsible, hard-working
< Preferable Skills/ Experience >
- CPA (or equivalent) qualifications (completed or pursued) is an advantage.
- Experience in the Big 4 is an advantage.
NOTICE:
Only shortlisted candidates will be approached by RGF's consultant. Your resumes will be recorded in our system, and you will receive our Job Introduction Auto-email with suitable jobs in the coming time. Please check your email regularly to get our vacant job. Thanks so much!
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: 26 - 35
- Lương: 23 Tr - 30 Tr VND
Ѕứ mệnh của Atlantic Việt Nam là cung cấρ những sản phẩm Bất động sản đồng Ƅộ về cơ sở hạ tầng cũng như hoàn chỉnh về ρháp lý. Atlantic cung cấp dịch vụ trọn gói về quản lý Ƅất động sản, chăm sóc các sản phẩm đó, làm cho khách hàng luôn luôn được sử dụng sản ρhẩm trong tình trạng tối ưu nhất. Quɑ hoạt động của mình, Atlantic đem lại cho người lɑo động của công ty không chỉ thu nhậρ cao, mà còn một môi trường làm việc hiện đại, năng động, hiệu quả cùng với những cơ hội học tậρ nâng cao kỹ năng chuyên môn, rèn luуện bản lĩnh va thăng tiến trong công việc.
Chính sách bảo hiểm
- Đóng BHXH,BHYT đầy đủ
Các hoạt động ngoại khóa
- Các sự kiện, Hoạt động công ty
Lịch sử thành lập
-
Ngày thành lập: 15/09/2020
Mission
Luôn phấn đấu hết mình để mang đến hài lòng mọi người tiêu dùng