Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
· Control General Ledger expenses (GL Account, including but not limited to accruals, prepaid expenses, cost of goods sold, utilities, rental fee, IT, FA…), check variance & resolve all arising issues
· Review tax reports monthly, quarterly & yearly (CIT, VAT, PIT, WHT, patent tax...)
· Monitor and analyze financial data to identify trends, variances, and areas for improvement.
· Coordinate with accountant in house collect data, cross check and provide internal audit, external audit, tax officer, custom officer when necessary.
· As a team member of Project team for integration system seller center to Accounting system related to Revenue, Promotion, Sales deduction, COGs, Inventory, Vat output.
· Other tasks assign by Accounting Manager, BOD
Yêu Cầu Công Việc
1. Education background requirements:
· Degree/Diploma in Accounting or partial professional accounting qualifications.
2. Experience/Industry requirements:
· Bachelor’s degree in finance or relevant field strongly preferred.
· 3+ years of progressive accounting experience, with at least 2 years in a managerial role
· Have a good skill in Microsoft offices, Outlook, ERP system.
· Experience in an e-commerce, retail, or technology environment is highly desirable
· Ability to work in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities
· Able to develop strong, cooperative relationships with department heads.
· Creative thinking skills and ability to solve problems
3. Competency requirements:
· Analysis & Problem Solving: Identifies and analyses a range of problems by isolating key issues, evaluating relevant data and reaching logical conclusions.
· Client Centric: Building strong customer relationships and delivering customer-centric solutions.
· Communication: Communicates confidently and professionally, respecting the audience, engendering confidence and trust from external stakeholders and from individuals, teams, departments and the company.
· Accountability & Ownership: Plans and balances a range of tasks, assignments, projects and resources. Is able to cope with conflicting demands without undue disruption in order to get things done.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty CP Đầu Tư SK là đơn vị nhập khẩu và phát triển độc quyền thương hiệu SK Sumikura tại Việt Nam. Kể từ khi thành lập vào năm 2007, công ty đã nhanh chóng phát triển 3 chi nhánh tại các trung tâm kinh tế lớn như Hà Nội, Đà Nẵng, thành phố Hồ Chí Minh, cùng 5000 điểm bán hàng trên toàn quốc.
SK Sumikura là công ty đầu tư và kinh doanh đa ngành: cho thuê kho xưởng, kinh doanh giấy báo và đầu tư tài chính, sản xuất sản phẩm điện lạnh và điện gia dụng như máy điều hòa, máy giặt, tủ đông… Các mặt hàng với xuất xứ từ các nước Asia như Malaysia, Trung Quốc, Việt Nam đáp ứng nhu cầu đa dạng của khách hàng. Bên cạnh ưu điểm về chất lượng sản phẩm, chúng tôi còn chú trọng phát triển dịch vụ hậu mãi, tư vấn kỹ thuật và chăm sóc khách hàng. Đó chính là lý do giúp SK Sumikura nhanh chóng khẳng định được uy tín trên thị trường, và bằng chứng rõ ràng nhất cho điều này đã được thể hiện ở tốc độ tăng trưởng ổn định qua từng năm.