Chi tiết công việc
- Display corners: Work with Dealers/Sales to review performance/ image of stores and based on budget to support and promote display/corner/Company image/ branding at stores.
- POSM in stores: Work with related Departments to coordinate and support POSM for New items, seasonal items, how to display and sell at store.
- Work closely with Design Team to make POSM and check content POSM before getting approval from Senior Management.
- Work with Vendors to print POSM, produce gift, produce physical Display/Wall.
- Control and ensure that POSMs will be delivered to all stores on time.
- Sales out and competitors: Survey market, sample display checking & competitors (Weekly/ Monthly) reports.
- Training: Work and coordinate with Training team to create the content of training for products to delivery training in small – medium size for Dealers or in stores.
- Work/ manage Direct retail store (Brand shop): Create and propose many creative and effective storewide campaigns. Build Monthly promotion theme/scheme, offline activities to push Sales & traffic at stores.
- Based on the Monthly sales out and scheme, design the POSM, banner, Hanging, to make sure the Store image up to date.
- Work closely with Store Manager to make sure the image of Stores professionally and branding acknowledgement.
- Events supporting.
- Certificate review and issuing to Dealers.
- PIS products monitoring constantly and timely.
- Perform other duties as assigned by Manager.
- Having at least 1-2 years in Trade Marketing
- Hard working, dynamic and driven, team player with disciplined working habits.
- Attention to details and able to work under pressure
- “Can do” attitude and discipline in meeting deadlines
- Have knowledge in Retail Industry is a plus.
- Proficient in MS Office applications (Excel, PowerPoint).
- Comprehensive benefits: Social Insurance, Health Insurance, Periodic Health Examination.
- Holiday entitlement: Saturday, Sunday/National Holidays & Annual Leave in accordance with the Labor Code.
- 13th month salary - 12 paid days off a year.
- Yearly company trip.
- Provide Laptop.
- Exposure to strong mentorship and leadership examples.
- Development of knowledge and understanding of audio/tech industries with a great network of notable partners and industry experts.
- Be a valuable member of a close-knit, collaborative and dynamic team that encourages networking and self-development.
Được thành lập vào 12/02/2005 với tên đầy đủ là Công ty Cổ phần Đầu tư Thương mại XNK THT Việt Nam.. Trải qua nhiều năm tạo dựng và phát triển, THT Việt Nam đã và đang trở thành một thương hiệu hàng đầu về sản xuất và phân phối hàng tiêu dùng Thái Lan chất lượng cao tại thị trường Việt Nam với các nhãn hàng nổi tiếng như: Carefor, Sanzoft, Daiwa, Kolbadent, Elegance,...
Với chiến lược lấy khách hàng làm trung tâm, lấy nguồn nhân lực chất lương làm cốt lõi. THT Việt Nam đã, đang và sẽ không ngừng nghiên cứu, phát triển thêm nhiều sản phẩm ứng dụng công nghệ mới để đảm bảo cung cấp các sản phẩm và dịch vụ tốt nhất đến khách hàng. Mục tiêu của THT Việt Nam là trở thành thương hiệu yêu thích của mọi gia đình Việt Nam, trở thành nhà sản xuất và phân phối hàng đầu với các sản phẩm tiêu dùng thiết yếu chất lượng cao phục vụ cho mọi gia đình Việt Nam và xuất khẩu đi các nước trên thế giới.