Các phòng ban đang tuyển dụng tại Phúc Khang

Marketing/ Truyền thông
An ninh - Bảo vệ
Dịch vụ khách hàng
Kỹ thuật
Tài chính - Kế toán
Buôn bán/ Kinh doanh
Quản lý sản phẩm & dự án

Việc làm Phúc Khang

Cập nhật 11/03/2025 11:51
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Đầu Tư Và Xây Dựng Phúc Khang
[Melia Vinpearl Danang Riverfront] Giám Sát Trải Nghiệm Khách Hàng / Guest Experience Supervisor
Phúc Khang
21 việc làm 4 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 08/01/2025
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc

Mô tả công việc

 Monitor the optimal implementation of the attributes, standards and manuals that apply in their department, as well as ensure compliance in other areas.
 Ensure the customer experience, personalizing their stay, anticipating their needs and exceeding their expectations.
 Supervise the correct use of the different customer experience management tools, as well as the Voice of the Customer results, ensuring compliance with the objectives set and supporting the supervision of improvement plans if necessary.
 Monitor the correct implementation of the digital experience of customers during their stay, according to the global strategy.
 Manage customer incidents, following the established protocols.
 Coordinate and supervise the optimal compliance of Hotel Sensory Architecture, in terms of lighting, decoration, aroma and background music, ensuring compliance in the different areas.
 Place material orders, following the marked product guidelines, for the best optimisation of economic resources, ensuring optimal control of their department's inventories.
 Supervise the proper implementation of the Experience and/or Event Programme as applicable.
 Monitor compliance with the Entertainment programme as applicable.
 Supervise the Guest Service Line team (if applicable), ensuring they efficiently meet the standards and services established for the department to achieve ultimate customer satisfaction.
 Supervise the Guest Services / Concierge / Butler / Destination Concierge team (if applicable), ensuring that the standards and services established for the department are efficiently met to achieve ultimate customer satisfaction.

Yêu cầu công việc

- Good English
- 1 years in a similar position in the hospitality industry or at least 1 year of experience in the Guest Experience department and QCI(Quality & Continuous Improvement)

Quyền lợi được hưởng

Attractive salary and benefits package.
Insurance: In addition to health insurance, social insurance, and unemployment insurance according to the Labor Law, employees are entitled to participate in the health insurance package under the Group regime.
13th month salary, and holidays.
Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
51 Ngô Thời Nhiệm, Phường Võ Thị Sáu, Quận 3, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Phuc Khang Corporation là Nhà tiên phong phát triển Công trình xanh và đang từng bước khẳng định ưu thế dẫn đầu trong hành trình hướng đến tương lai xanh bền vững. Được thành lập từ năm 2009, Phuc Khang Corporation đến nay là một hệ sinh thái bao gồm các công ty đa lĩnh vực như Đầu tư phát triển dự án, Kinh doanh - thương mại dịch vụ, Xây dựng phát triển hạ tầng, Giáo dục, FMCG - hàng tiêu dùng thiết yếu tốt cho sức khỏe... xoay quanh hạt nhân lõi là bất động sản xanh chính phẩm.

Những nghề phổ biến tại Phúc Khang

Bạn làm việc tại Phúc Khang? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Phúc Khang

Phúc Khang

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo