Việc làm Dịch Vụ Bồ Câu

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
E-Commerce Product Executive
Dịch Vụ Bồ Câu
12 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 4
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân Viên/Chuyên Viên
Ngày đăng tuyển: 03/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 04/09/2024
Hình thức: Full-time
Kinh nghiệm: Trên 2 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 15 Lê Thánh Tôn, Bến Nghé, Quận 1, Thành phố Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • Generate and update content (products, content, stock, promotions, …) on e-Commerce marketplaces such as (B2B; B2C như Tiktok Shop, Shopee, Lazada, Tiki, …) and website/app of the company
  • Plan and implement sales promotion strategies for each Brand on E-commerce platforms
  • Monitor key performance indicators for the website/app, e-Commerce marketplaces and develop plans to improve them
  • Monitoring and reporting on inventory, payment, fraud, shipping, checkout, chargebacks, promotional and all on site operational owned functions
  • Work with IT and business teams to help develop test cases for all features that connect the system to the e-commerce platform, write user guides, document, workflow.
  • Research and evaluate competitors' online sales programs and implement development strategies for the company's online channels.
  • Planning and coordinating with the marketing team to implement, monitor and be responsible for the effectiveness of internal and external campaigns to ensure revenue and profit targets.
  • Coordinate with Product Team of multiple Brands’ ACFC and update product properties to update product fields on website/app ACFC and e-Commerce marketplaces.
  • Collaborate with marketing and SEO team to bring product listings to the top of search and boost search traffic and purchases
  • Coordinate with operation and other teams to handle product-related content, orders, customer complaints.
  • Execute tasks assigned by manager.

Yêu cầu công việc

  • At least 2 years of practical experience in operating on one of the e-commerce platforms Lazada/Shopee/TiKi/Tiktokshop, ... in the field of fashion, cosmetics, accessories...
  • Understanding of order management/customer fulfilment in an e-commerce context
  • Computer literate and understanding of basic web technologies (browsers, basic HTML, data files...)
  • Good data analysis skills
  • Basic understanding of Google products such as Webmaster Tools & Analytics would be desirable.

Quyền lợi được hưởng

- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần Dịch Vụ Bồ Câu
Dịch Vụ Bồ Câu Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
31 Phạm Phú Thứ, Phường 11, Quận Tân Bình, Thành phố Hồ Chí Minh, Việt Nam

Công ty cp dịch vụ Bồ Câu hiện là đối tác lớn của VNPT (Tập Đoàn Bưu Chính Viễn Thông TP HCM) được thành lập 20 / 10 / 2005 theo giấy phép kinh doanh số 0304073779 của sở kế hoạch đầu tư TP Hồ Chí Minh.
Tiêu chí hoạt động của công ty: uy tín, chất lượng và nhanh chóng
Trụ sở chính: 31 Phạm Phú Thứ , phường 11, Q. Tân Bình, TP HCM
Các lĩnh vực hoạt động của công ty là: viễn thông - bưu chính - CNTT:

- Nhóm dịch vụ điện thoại
- Nhóm dịch vụ truyền số liệu
- Nhóm dịch vụ truyền thông
- Nhóm dịch vụ tích hợp. thiết bị, hệ thống, giải pháp
- Nhóm dịch vụ website
- Nhóm dịch vụ chăm sóc khách hàng

Những nghề phổ biến tại Dịch Vụ Bồ Câu

Bạn làm việc tại Dịch Vụ Bồ Câu? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Dịch Vụ Bồ Câu

Dịch Vụ Bồ Câu

Click để đánh giá