Mô tả công việc
• Assist the Director of Finance in the preparation of monthly financial reports and schedules required by Hotel Management and Owning Company.
• Develop the accounting, administrative and legal system to obtain the optimum speed, accuracy and content of management information commensurate with economic costs and other duties.
• Ensure the accuracy and propriety of all charges and credits to the various accounts and that they are properly recorded in the books on a timely basis.
• Responsible for the supervision and guidance of the Credit, Payable Supervisor, Income Auditor, Cost Controller, Storekeeper and Receiver
• Make sure that all balance sheet items are all accounted for and reconciled with their respective subsidiary ledgers and/or schedules and all contra or clearance accounts are cleared at the end of the month.
• Prepare cash and fund flow including planning for cash management
• Prepare annual budget and compare actual results with projected one.
• Follow up tax changes and other legislation in order to inform management.
• Develop and maintain orderly accounting system and participate in regulating the generally accepted accounting standards.
• Regularly review the reports produced and distributed by subordinates for the content, the quality of presentation, accuracy and investigate to clearly all points of varies
• Strictly adhere to establish internal control and safety system within the department to make the financial data reliable.
• Interacting with hotel’s legal counsel, insurance companies, tax consultants, auditors, commercial and government banks to effectively control the assets of the business
Quyền lợi được hưởng
Yêu cầu công việc
• English skill
• Minimum of 3 years of relevant experience in the Accounting General Ledger of Hotel industry
• Strong working knowledge of Microsoft Excel, Microsoft Office, SUN, Opera, MC systems
Yêu cầu hồ sơ
- To apply for a job in hotel or to send CV through email.
Công ty cổ phần du lịch dịch vụ thương mại Thiên Phú được thành lập từ năm 2009, công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn và du lịch. Trải qua 5 năm hình thành, phát triển công ty đã và đang tiếp tục mở rộng mạng lưới kinh doanh với các mô hình khác nhau từ nhỏ đến lớn.
Nhằm mục đích đáp ứng nhân sự cho các kế hoạch của công ty, đợt tuyển dụng quý 3 sẽ là một cơ hội cho các bạn có được một môi trường làm việc lý tưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành