Mô tả công việc
- In-charge accounting SOP set up and recommend for system improvement, process improvement
- Establishes internal controls and guidelines for accounting transactions
- Overseeing and managing all accounting transactions of Group and Subsidiaries, the accounting books with a focus on ensuring the timely and accurate delivery of the financial statements.
- Prepare the group periodic financial reports included group consolidation; ensures that the reported results comply with generally accepted accounting principles, Group requirement, VAS & IFRS
- Interco transaction management
- Coordinates with external auditors to complete annual audit for the Group Consolidation and Subsidiaries.
- Ensure tax compliance. Support on Tax health check, Tax audit, Tax filling.
- Execute on Finance Informative system projects implementation such as FICO, HIS (Finance area) or related systems to improve efficiency
- Provide advice, analysis, support to hospitals, business units and management team any related matters
- Working closely with legal team on new business set up process or related matters
- Support, supervise accounting team members on daily activities
- Other ad hoc tasks as assigned by line manager/ Management team.
Yêu cầu công việc
Qualifications & Experience
- Bachelor’s degree or higher in Finance, Accounting, Economic or related fields
- At least 5 years of experience in similar role
Knowledge & Skills
- Financial expertise-Knowledge of financial business process
- Strong inter-personal skills, ability to influence other colleagues using fact and result
- Excellence communication, presentation, interpersonal, analytical and problem-solving
- Attention to detail, accuracy, and the ability to work under pressure
- Ability to prioritize and manage time
- Healthcare background is a plus
- Languages skills: Good at English (writing and reading skills)
- IT proficiency: Office applications, finance system knowledge
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary and benefits package,including a 13th-month salary.
- Performance-based bonuses and holiday awards, with extra meals provided during special occasions.
- Opportunities for domestic and international travel, allow employees to explore new destinations and cultures.
- Chance to work with a passionate team dedicated to excellence and innovation.
- Opportunity to make a significant impact in the online wholesale and retail industry and drive growth for a dynamic company.
- Collaborative and supportive work environment with opportunities for professional development and growth.
Công ty cổ phần du lịch dịch vụ thương mại Thiên Phú được thành lập từ năm 2009, công ty hoạt động trong lĩnh vực nhà hàng, khách sạn và du lịch. Trải qua 5 năm hình thành, phát triển công ty đã và đang tiếp tục mở rộng mạng lưới kinh doanh với các mô hình khác nhau từ nhỏ đến lớn.
Nhằm mục đích đáp ứng nhân sự cho các kế hoạch của công ty, đợt tuyển dụng quý 3 sẽ là một cơ hội cho các bạn có được một môi trường làm việc lý tưởng.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2009
Mission
Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành