Mô tả công việc
JOB SUMMARY
The incumbent will take charge of Customer Quality Assurance responsibilities to ensure all products meet
internal and external quality standards before shipping out, handle customer complaint and work closely
with all cross-functional teams to drive for customer satisfaction and continuous improvement
RESPONSIBILITIES
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Handle customer complaint, customer return and other customer quality requirements.
Drive customer complaint resolution by carrying out root cause & failure analysis, dimensional
analysis, or other means. In addition, communicate with customers when necessary to ensure
verification of corrective & preventive actions.
Lead Out of Box Audit (OBA), Use Test and customer quality continuous improvement.
Handle daily OBA and Use Test issues, analyze data and work closely with IPQA to drive
containment actions, root cause analysis, corrective & preventive actions as well as continuous
improvement
Support OBA & Use Test Supervisor in personnel management and training. Ensure OBA & Use
Test team members are well trained with needed skills to perform required functions.
Work closely with cross-functional teams to meet delivery schedules and production goals, while
actively maintaining the expected level of quality.
Maintain and continuously improve TTI quality management systems
Yêu cầu công việc
College or above degree in Electronic, Electrical, Mechanical Engineering or related Engineering
field.
Minimum 4 years of working experience in Quality field and related to customer complaint handling.
Familiarity with metal, plastic, electrical or electronic products is an advantage.
Familiar with Six Sigma, ISO 9001, Quality methods and tools such as FMEA, Control Plan, PPAP,
APQP, MSA, SPC, DOE, 8D etc. Six Sigma Green Belt certification will be an advantage.
Able to work independently and pro-actively.
Strong skills in problem analysis and solving. Good customer technical service preferred.
Good communication and interpersonal skills.
Team player with positive approach.
Good English reading, writing and speaking skills. PC skills required (MS Office, Outlook etc.)
Quyền lợi được hưởng
Chế độ bảo hiểm
Phụ cấp
Xe đưa đón
Đồng phục
Chế độ thưởng
Chăm sóc sức khỏe
Tăng lương
Nghỉ phép năm
Với nền tảng vững chắc – hơn 45 năm kinh nghiệm trong sản xuất, điều chế, phân phối dược phẩm, Imexpharm nỗ lực không ngừng, liên tục cải tiến để trở thành người tiên phong trong ngành công nghiệp Dược tại Việt Nam.
Ra đời trên mảnh đất sen hồng Đồng Tháp, Công ty Dược phẩm cấp II – tiền thân của Công ty Cổ phần Dược phẩm Imexpharm đã từng bước lớn mạnh và hưng thịnh như ngày hôm nay. Với Imexpharm, Đồng Tháp là quê hương, là cội nguồn của mọi sự phát triển.
Sau hơn 45 năm hình thành và phát triển, với định hướng ưu tiên đầu tư cho chất lượng sản phẩm theo các tiêu chuẩn tiên tiến của thế giới, cùng những bước đi tiên phong mạnh mẽ trong ngành dược, Imexpharm đã trở thành nhà sản xuất Dược phẩm hàng đầu Việt Nam theo Tiêu chuẩn châu Âu. Hiện nay, công ty sở hữu 4 cụm nhà máy tại Đồng Tháp, Thành phố Hồ Chí Minh và Bình Dương, trong đó có 3 cụm nhà máy đạt tiêu chuẩn EU-GMP với tổng cộng 11 dây chuyền sản xuất.
Vượt qua bao gian nan thách thức của ngành nghề, trải qua các giai đoạn suy thịnh của nền kinh tế nước nhà, Imexpharm vẫn quyết tâm đi theo Sứ mệnh và Sự cam kết ngay từ đầu, với khát vọng phát triển ngành công nghiệp Dược Việt Nam lên tầm cao mới, cung ứng cho người dân những sản phẩm chất lượng đáp ứng nhu cầu điều trị trong nước với giá cả hợp lý và thay thế thuốc nhập khẩu. Chính khát vọng đó đã dẫn dắt Imexpharm không ngại khó ngại khổ, kiên trì bền chí, luôn mang tư duy sáng tạo và đổi mới, để từ đó mở ra con đường giúp Công ty phát triển ngày càng lớn mạnh, gặt hái được nhiều thành quả ngọt ngào. Đó là nền tảng bền vững giúp Imexpharm có những bước chuyển mình mạnh mẽ, để sẵn sàng tạo ra những bứt phá trong giai đoạn tới, và mở rộng tầm nhìn để bước ra thế giới.
Chính sách bảo hiểm
- Được tham gia BHXH theo quy định của Pháp luật
Các hoạt động ngoại khóa
- Có cơ hội đi du lịch, nghỉ mát hàng năm, theo quy chế của Tập đoàn
- Tham gia hội thao
- Liên hoan
- Dã ngoại
Lịch sử thành lập
- Năm 1977, Thành lập Công ty
Mission
- Cung cấp các sản phẩm dẫn đầu, đóng góp vào việc nâng cao chất lượng cuộc sống và tạo niềm tin cho khách hàng.