Are you a huge Football fan? Do you enjoy heart-pounding journey while leading the worlds' greatest Football clubs to glory? Do you aspire to spread the joy to the like-minded players? Welcome to our FC Online (FCO) Team! Join us as we embark on a thrilling journey through the electrifying realm of competitive gaming!
About Our Position
The Product Specialist at FC Online (FCO) plays a crucial role in optimizing in-game experiences with a focus on monetization and live operations. By leveraging deep insights into game mechanics, you will devise innovative monetization strategies, enhancing monetization streams, and create engaging activities across diverse player segments.
Job Description
What You Will Do In This Position?
- Monetization: Define monetization plan, optimize game monetization between player segments, including but not limited to optimizing in-game sales/top-up promotions, improving user payment channels, pricing strategy, etc.
- Product Operations: Enrich the game with several layers of activities, driving all stages of these activities' planning and development to attract new users, retain existing ones, and re-engage churned users across various channels.
- Market Research: Conduct market research to stay updated on FCO users’ insights, industry trends, competitive landscape, and emerging opportunities to propose/create new feature/campaign to drive business goals and user experience
- Performance Optimization:
> Propose/Develop new feature/tools to support Excellent Operation
Job Requirements
Who Are We Looking For?
- Experience: 2-3 years working experience in product operations, monetization, strategy consulting, BA, BI or related fields in Digital Product industry
- Background: Bachelor's degree from reputable universities or equivalent practical experience
- Technical Skill:
> Advanced skills in Microsoft office
- Passion: A deep love for Football is a must-have. Additional, your passion for any type of competitive games is also required.
- Soft Skills: Razor-sharp analytical mind, excellent problem-solving abilities, and clear, impactful communication skills. - Language: Fluent in English (must-have)
- Impactful & Challenging Work: Join a dynamic environment where your contributions can shape the gaming experiences of millions.
- Opportunities for Growth: Embark on a journey of personal and professional development across various business tracks.
- Vibrant Culture: Connect with like-minded individuals in a lively and inclusive workplace, where we work hard and play hard.
- Autonomy: Take charge of your projects and make your mark on the gaming industry.
- Competitive Package: Enjoy competitive salaries, modern facilities, office perks, and medical benefits.
- APPLICATION FORM GUIDANCE:
- Your CV
- The Garena Application Form (You can download the file in the link below, fill in and upload with your CV): https://shorturl.at/aH1os
Công ty cổ phần Dược SK Pharma đã có nhiều năm kinh nghiệm phân phối các sản phẩm Dược phẩm nhập khẩu Châu Âu tại Việt Nam. Hiện nay SK Pharma đã xây dựng được hệ thống phân phối rộng khắp lãnh thổ Việt Nam trên các kênh phân phối khác nhau như bệnh viện, phòng khám, nhà thuốc, siêu thị TPCN, siêu thị Mẹ và Bé.
Ban lãnh đạo SK Pharma với tâm niệm “Giá trị thật tới từ sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng”. Trước nhất chỉ lựa chọn các sản phẩm bền vững, dài hạn, đạt hiệu quả cao về chất và lượng. Song song xây dựng đội ngũ đồng hành: Cộng sự, Nhân viên, Đối tác hiểu rõ giá trị cá nhân, lợi ích nhận lại được đo bằng lợi ích mang tới cho khách hàng. Từ đó lan rộng tư duy làm tử tế, tận tâm, đưa sản phẩm chất lượng tốt nhất tới từng người tiêu dùng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Mục tiêu của SK Pharma trở thành thương hiệu uy tín, sản phẩm chất lượng luôn nhận được sự hài lòng từ khách hàng.
Review Dược Phẩm SK
Công ty màu mè, văn hóa độc hại