Manage and be responsible for activities related to product/ Solution/ Journey development and management for division through:
- Product/ Solution/ Journey design, embedded with customer experience required
- Product/ Solution/ Journey policy và guidelines
- Provide training knowledge on Product/ Solution/ Journey
- Other tasks assigned by department Head/Director
- Deploy, coordinate with stakeholders and participate in the development and administration of policies related to customers:
- Building and managing product trees and related documents of customers;
- Coordinate with stakeholders to ensure the effectiveness of risk management, excluding legal risks, operational risks, compliance risks;
- Responsible for the management, development, adjustment and standardization of regulations, guidelines, products/packages/business programs/solutions of the Division in accordance with the law, Techcombank's general policies và customer's need.
- Development of products/product packages/Business programs/solutions
- Responsible for/coordinating feasibility assessment and proposing product/solution development ideas, product/solution development planning
- Responsible for/coordinating in building/adjusting products/product packages/solutions, sales programs to meet the needs of each segment/sub-segment/region/sub-sector on the basis of CVP
- Building operating procedures – systems and services
- Responsible for/coordinating design, construction, development, adjustment of operating processes from the perspective of product/product package/Biz program/solution, update problems (if any), propose alternatives, process improvements, modifications
- Responsible for implementing or coordinating with Internal Divisions to improve and automate operational and service processes
- Price and fee policy:
- Responsible for/coordinating the development/adjustment and management of product/package/solution pricing models/promotions by segment/sub-segment, by regions/areas on the basis of CVPs, policies and orientations of Techcombank.
- Develop and manage pricing policy/governance framework for customers
- Monitoring/coordinating product portfolio management/product packages/solutions/promotions
- Responsible/coordinating for monitoring và managing the effectiveness of products/product packages/Biz program and proposing solutions to improve operational efficiency
- Project:
- Participate in projects related to products/solutions for business customers
- Training and capacity development:
- Drafting training documents for Products/Solution
- Participating in and implementing sharing / training / coaching for consulting forces on products and solutions
- Other tasks assigned by the department head
Key Accountabilities (3)
Key Relationships - Direct Manager
Director/Head of function
Key Relationships - Direct Reports
None
Key Relationships - Internal Stakeholders
Other units in Division, other units in TCB
Key Relationships - External Stakeholders
Customers, organizations, business associations, state agencies (GSO, tax authorities ...)
Success Profile - Qualification and Experiences
- Bachelor's degree in Economics / Finance / Banking / Marketing / Business Administration
- Priority to have a master's degree or higher
- Understanding of solutions to improve performance of division (resource, system, operations, risk management)
- Understanding of banking activities
- Understanding of strategy, business model, CVP
- Mimimum TOEIC 650 or equivalent
Công ty cổ phần Dược SK Pharma đã có nhiều năm kinh nghiệm phân phối các sản phẩm Dược phẩm nhập khẩu Châu Âu tại Việt Nam. Hiện nay SK Pharma đã xây dựng được hệ thống phân phối rộng khắp lãnh thổ Việt Nam trên các kênh phân phối khác nhau như bệnh viện, phòng khám, nhà thuốc, siêu thị TPCN, siêu thị Mẹ và Bé.
Ban lãnh đạo SK Pharma với tâm niệm “Giá trị thật tới từ sản phẩm đạt tiêu chuẩn chất lượng”. Trước nhất chỉ lựa chọn các sản phẩm bền vững, dài hạn, đạt hiệu quả cao về chất và lượng. Song song xây dựng đội ngũ đồng hành: Cộng sự, Nhân viên, Đối tác hiểu rõ giá trị cá nhân, lợi ích nhận lại được đo bằng lợi ích mang tới cho khách hàng. Từ đó lan rộng tư duy làm tử tế, tận tâm, đưa sản phẩm chất lượng tốt nhất tới từng người tiêu dùng
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2019
Mission
Mục tiêu của SK Pharma trở thành thương hiệu uy tín, sản phẩm chất lượng luôn nhận được sự hài lòng từ khách hàng.
Review Dược Phẩm SK
Công ty màu mè, văn hóa độc hại