Mô tả công việc
1. Material purchasing management:
- Supervise to purchase non-merchandising materials and equipment for both store and HQ such as plastic bag, weigh label, printing form, medical products, chemicals, seal & money bag, laptop, PC etc.
- Control the payments of all the expenses related to purchase non-merchandising material and equipment for suppliers.
- Maintain the good relationship with long-term suppliers and frequently evaluate their price, quality and after sales service.
- Look for new suppliers to expand the supplier zone, localize & secure the source of supplies.
- Receive and consider proposals of Admin store and other departments to make suitable changes for store operation.
- Cooperate with other departments for proceeding new projects.
- Propose to sign principle contract with reputable suppliers to facilitate order and payment process.
- Receive and solve any issues regarding to the quality of materials and equipment.
- Make list of materials using for new store opening, conduct the action plan to insure all materials are purchased and delivered on time.
2. Material expense and budget control
- Review, setup and manage the yearly material budget for all stores.
- Make monthly material expense report, analyze the reason for increasing or decreasing, propose countermeasure to reduce the cost.
- Building guideline & procedure for ordering, managing materials and equipment for store operation.
3. Fixed assets management
- Cooperate with Accounting Dept. to manage company’s fixed assets.
- Propose to dispose of fixed assets whose depreciation periods are over
4. Others
- Other tasks or responsibilities as assigned by Facility Management Manager
Yêu cầu công việc
- University degree
- From 3 years experience purchasing, admin general affair
- Good command of spoken and written English
- Computer literate: Word, Excel, PowerPoint, Outlook and Internet
- Good problem solving skills
- Detail oriented and be able to handle multi-tasks
- Good organizing and time-management skills
- Strong communication skill (both verbal & written)
Quyền lợi được hưởng
- Meal Allowance & Gasoline
-13th Salary & Performance Bonus
-12 paid days off per year
-Premium health care insurance
-Professional, dynamic & flexible working environments
Working time: 8:30 - 17:30 (Mon-Fri + 1 Sat/ Month, 1 flexible working day /week)
Công ty cổ phần Everpia được thành lập năm 1993 với tham vọng trở thành thương hiệu hàng đầu Việt Nam và khu vực về ngành hàng CHĂN GA GỐI ĐỆM VÀ BÔNG TẤM. Với bề dày 20 năm phát triển, Everpia luôn tâm niệm sẽ mang đến những sản phẩm chất lượng tốt nhất cho thị trường.
Everpia hiện có 3 nhà máy sản xuất đặt tại Hà Nội, Hưng Yên và Đồng Nai với tổng công suất toàn công ty là 10 triệu sản phẩm chăn, ga, gối, đệm và 30 triệu yard bông tắm mỗi năm.
Chính sách bảo hiểm
- Hưởng chế độ BHYT,BHXH....theo quy định Nhà Nước
Các hoạt động ngoại khóa
- Môi trường làm việc chuyên nghiệp, năng động, thân thiện
- Team building
Lịch sử thành lập
- Năm 1993, thành lập chính thức dưới hình thức là Chi nhánh Hà Nội của công ty TNHH Viko Moolsan có trụ sở chính tại Khu công nghiệp Biên Hòa – Đồng Nai.
- Năm 2003, chi nhánh Hà Nội được tách ra thành công ty TNHH Viko Glowin Hà Nội. Năm 2006, Công ty đổi tên thành Công ty TNHH Everpia Việt Nam.
- Tháng 04 năm 2007, Công ty chuyển đổi loại hình hoạt động thành công ty cổ phần và chuyển tên thành Công ty cổ phẩn Everpia Việt Nam..
Mission
- Với nguồn nguyên vật liệu nhập khẩu trực tiếp Hàn Quốc không qua nước trung gian và các mẫu chăn ga được thiết kế bởi những chuyên gia thiết kế hàng đầu đến từ Hàn Quốc. Sản phẩm chăn ga gối đệm Everon luôn là sự lựa chọn hàng đầu với người tiêu dùng Việt Nam.
Review Công Ty Cổ Phần Everpia
Quản lý nghiệp vụ chưa cao, hay bị chèn ép nếu không biết nịnh (rw)
Môi trường không tốt lắm, phúc lợi thì cắt giảm, không lương tháng 13, giữ lương và trừ lương vô lý. (rw)