Việc làm CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN

Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN
Assistant Learning & Development Manager (Based in Phu Quoc Island )
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN
10 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 10/06/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/07/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Phú Quốc - Kiên Giang

Mô tả công việc

Professional Competencies:

• Conduct English sessions and arrange on-the-job training for new Staff.

• Evaluate feedback from participants and the effectiveness of training programs, providing recommendations for improvement.

• Conduct or arrange for ongoing technical training and personal development classes for Staff.

• Control the inventory of training manuals, multimedia visual aids, and other educational materials.

• Provide training and Staff development programs, using knowledge of the effectiveness of methods such as classroom training, demonstrations, on-the-job training, meetings, conferences, and workshops.

• Assist the Training Manager in analyzing training needs to develop new training programs or modify and improve existing programs.

• Compile all evaluations of training and apprenticeship/internship programs.

• Ensures that Training Bonds are completed in full as required and kept on file in the Staff’s respective personnel file in Human Resources.

Core Competencies:

• Empowered to and applies the principles of the Accor philosophy in situations where service or product has failed to meet quest’s needs or expectations.

• Contributes to the morale and team spirit of the hotel by maintaining effective relationships with resort colleagues.

• Performs any additional duties as directed by the Training Manager / Director of T&C

• Stays current with developments in the field of Housekeeping, and makes appropriate suggestions and recommendations to the General Manager.

• Is fully conversant with all health and safety, fire and emergency procedures.

• Maintains a high standard of personal hygiene, dress, uniform and body language.

• Is polite and professional in any situation where the image or reputation of the resort is represented.

• Attends meetings and training as required by the Training Manager / Director of T&C

• Ensure that all activities are carried out honestly, ethically and within the parameters of local law.

• Interacts with staffs and guests actively soliciting their feedback.

• Other tasks assigned by Director of T&C

Quyền lợi được hưởng

- Social - Health Insurance per labor law

- 05 working days or 40 hrs per week

- Pre-Opening Allowance ( when open, Service charge Bonus will apply )

- Meal Allowance on duty ( 03 meals per day if stay at staffhouse )

- Uniform

- Free Accommodation at nice, modern and comfortable staff house.

- Telephone allowance ( depend on positions)

- On board Travel expense support

- Employee of the Month / Quarter / Year Award

- Birthday Celebration

- Year end Bonus, KPI Bonus

- Year End Party

- International working environment with many Expatriates

- Free to attend English Courses at the Hotels to improve your communication skill.

- Special discount with Accor property after 06 months of employment

- Excellent opportunities for Career Development with Accor Group as it is # 1 in Asia & Vietnam in term of number of managed property.

At the moment, Accorhotels group has around 4300 hotels over the world in 100 countries

In Vietnam, Accor has 25 hotels from The North to the South, in 2019 we open 10 more hotels in Vietnam.

ACCORHOTELS OPEN 1 HOTEL EVERY 33 HOURS WORLDWIDE

Yêu cầu công việc

• Bachelor’s Degree in Human Resources Management / Hotel Management

• Minimum 3 years of training/facilitation experience

• Excellent reading, writing and oral proficiency in English language

• Proficient in MS Excel, Word, & PowerPoint

Yêu cầu hồ sơ

Please send your resume in English

Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN
CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
F247 Võ Thị Sáu, P. Thống Nhất, TP Biên Hòa

Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín là Công ty điều hành với hơn 10 năm hoạt động trong lĩnh vực F&B , thương mại dịch vụ, có hệ thống Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) chuyên cung cấp dịch vụ thiết kế nội thất, thi công, sản xuất.

Nắm bắt được xu hướng phát triển đầy tiềm năng của thị trường F&B Việt Nam cũng như nhu cầu lớn về tư vấn phát triển thương hiệu từ các mô hình kinh doanh lớn nhỏ, Công ty Cổ Phần Giải Trí Mười Chín ra đời với mục tiêu trở thành đơn vị hàng đầu trong lĩnh vực ẩm thực, giải trí, bên cạnh đó Công ty Phượng Hoàng Group và Công Ty Phượng Hoàng Concept (PHC) thiết kế concept mới lạ FNB và cung ứng các dịch vụ sản phẩm thương mại tiện ích cho các chủ đầu tư FNB nghành bất động sản.

Chính sách bảo hiểm

  • Đầy đủ các chế độ BHXH, BHYT, BHTN theo qui định của nhà nước

Các hoạt động ngoại khóa

  • Tham gia các hoạt động ngoại khóa công ty

Lịch sử thành lập

  • Ngày hoạt động: 29/01/2015

Mission

Giá trị cốt lõi (Values):

  • Chuyên nghiệp, tận tâm trong phong cách phục vụ.
  • Đóng góp cho sự phát triển cộng đồng.
  • Liên tục đổi mới và chuyển mình với dòng chảy xu hướng của xã hội.
  • Tôn trọng giá trị lâu dài bền vững

Tầm nhìn (Visions):

  • Trở thành tổ chức cố vấn đầu tư kinh doanh F&B chuyên nghiệp và đơn vị cung cấp dịch vụ thiết kế – thi công – thương mại đáng tin cậy.

Những nghề phổ biến tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN

Bạn làm việc tại CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN

CÔNG TY CỔ PHẦN GIẢI TRÍ MƯỜI CHÍN

Click để đánh giá