Giáo dục HMT Việt Nam

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Trường Giáo dục Đặc Biệt
Giáo dục / Đào tạo
Đã xác minh

Các phòng ban đang tuyển dụng tại Giáo dục HMT Việt Nam

Giáo dục
Dịch vụ khách hàng
Tài chính - Kế toán
Marketing/ Truyền thông

Việc làm Giáo dục HMT Việt Nam

Cập nhật 09/03/2025 11:43
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công ty cổ phần Giáo dục HMT Việt Nam
Giám Sát Tư Vấn Tuyển Sinh (Relationship Supervisor) - ILA Hội An
Giáo dục HMT Việt Nam
35 việc làm 93 lượt xem
Hết hạn ứng tuyển
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Trưởng nhóm / Giám sát
Ngày đăng tuyển: 07/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 05/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức
Kinh nghiệm: 2 - 3 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Đang cập nhật
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Quảng Nam

Mô tả công việc

Planning
- Plan for monthly, quarterly, yearly to train/coach staff in department;
- Plan and work with CM/GCM for weekly, monthly, quarterly and yearly activities to drive sales and re- sales;
New sales management
- Weekly and monthly sales and re- sales planning;
- Monitor conversion rate (visitors – placement tests- sales) daily;
- Monitor sales and re- sales performance daily;
- Co- operate with other training centres to maximize sales and re- sales for the company;
- Monitor telesales activities at centre;
- Review sales and re- sales performance weekly and set plan for upcoming week(s);
- Follow up bookings daily;
Customer satisfaction
+ Customer service
- Handle customers’ feedbacks/complaints;
- Monitor sales and care team in their customer care tasks to make sure the services are professional;
- Verify customers requests relating to saving fee, class transfer, refund, etc;
- Support in events organized/planned by the company;
- Verify special offer or discounts;
- Propose events, activities for centre when necessary;
+ Coaching and training
- Sales and Care Development;
- Conduct Workshop/Training for sales and care team;
Centre Operation
- Monitor to make sure EP follow policies, procedures, instructions, internal regulations and standards;
- Observe/monitor to make sure EP’s performance is accurate and professional;
- Arrange staff working schedule;
- Check ERP to make sure every process is applied correctly;
School contract
- Follow up payment at school;
- Monitor school contract to make sure deliver good service to the students;
- Visit school to build relationship;
Marketing
+ Local MRK
- Prepare and organize all local marketing event at centre;
+ ELT activities
- Support all ELT activities at centre;
Reporting
- Verify weekly and monthly ILA account report;
- Corporate report;
- Verify Non- standard Working Hours Report;
- Verify weekly monthly new sales and re- sales report;
- Check Unearned Revenue Reports and take immediate action for any “Outstanding Payment” cases;
- Complete reports: weekly, monthly or as required;
CM/GCM Delegation
- Support in cost control: utilities, paper, stationery, resources;
- Work with HO departments and training centres, when necessary;
- Support CM/GCM in centre performance financial KPIs: new sales, revenue;
- Work with local authorities, landlord, schools, clients, when necessary;
Account management
- Monitor all account at the centre to ensure good service;
- Transfer account on time if any issue happened.
- Assign account to EP;
- Manage account lost of each EP;

Yêu cầu công việc

Skills

- Experience in working in administration and customer services. Sales experience is preferable;
- University degree, major in English;
- Experience in supervision position;

Language

- Good leadership and management skills;
- Be able to well manage and organise the job;
- Good analysis & problem solving skill;
- Be careful and details;
- Basic knowledge in finance;
- Training, delegation & coaching skill;

Qualifications

- Good communication skills both in English and Vietnamese;

Computer

- Good MS Office skills (Word, Excel, Access...);

Other requirements

- Be able to work on shift;- Be able to travel to another centre as request.

Quyền lợi

Laptop, Chế độ bảo hiểm, Du Lịch, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Nghỉ phép năm

Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-07 23:55:02

Khu vực
Báo cáo

Công ty cổ phần Giáo dục HMT Việt Nam
Giáo dục HMT Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Ngõ 44, phố Đỗ Quang, Cầu Giấy

Đến nay, HMT Việt Nam đã có 15 năm kinh nghiệm giảng dạy. Không chỉ phát triển về quy mô, cơ sở vật chất, tập trung phát triển chất lượng bài giảng cho từng bài học Toán và Tiếng Anh là ưu tiên hàng đầu. Bài giảng hôm nay phải thú vị hơn hôm trước, bài giảng năm sau phải chọn lọc và cập nhật theo đúng chương trình là cái mà các thầy cô phải luôn trăn trở tìm tòi.

Với kinh nghiệm giảng dạy lâu năm, HMT nắm rõ chương trình đào tạo cho học sinh từ lớp 2 đến lớp 12. Phương pháp giảng dạy được đúc rút qua nhiều nguồn tài liệu cơ bản trong sách giáo khoa, và cập nhật nguồn tài liệu đa dạng, phong phú, làm sao để truyền cho các em nguồn cảm hứng với môn học mà học trò không bị tạo sức ép, mà các con vẫn đạt thành tích tốt trong các kỳ thi vào trường chuyên và cấp quận, cấp thành phố

Những nghề phổ biến tại Giáo dục HMT Việt Nam

Bạn làm việc tại Giáo dục HMT Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Giáo dục HMT Việt Nam

Giáo dục HMT Việt Nam

Click để đánh giá
Nhắn tin Zalo