Mô tả công việc
- Provides exceptional services to guests and internal customers in other department at all time to maintain positive interactions with good working relationships.
- Follows all Hyatt Events Standards for answering phone enquiries, handling email enquiries, preparing proposals and contracts, conducting Hotel Tours, planning Events, creating Event Confirmations, Event execution and Event follow-up
- Maintains an efficient and accurate filing system to record all sales agreements, contracts and quotations
- Together with Event Sales Team, to be primarily responsible for converting all incoming leads.
- Undertakes telemarketing activities to identify new business opportunities and meet designated revenue targets
- Assist with the preparation and regular update of the departmental budget
- Exposure to trends with other luxury brands and services
- Increase knowledge of all aspects of our food and beverage product and service
- Ensures high standards of personal presentation and grooming.
- Understands and strictly adhere to Rules and Regulations established in the Associate Handbook and the hotel’s policies concerning fire, hygiene, health and safety
- Attends training sessions and meetings as and when required.
- Carries out any other reasonable duties and responsibilities as assigned.
Quyền lợi được hưởng
- International, professional and friendly 5-star working environment
- Full training from Hyatt (Hotel orientation, Leadership development, E-learning, workshop…)
- Learning and development opportunities
- Associates Social Space (Designed by colleagues for colleagues) and Associate Social Activities
- Complimentary 2 duty meals per working shift and team menu designed by our Chef twice per week
- Be provided uniform and laundry service
- Discount 50% for F&B service at our restaurants
- Complimentary accommodation at selected Hyatt properties worldwide
- Free parking at our associate parking area
Yêu cầu công việc
- Ideally with a relevant degree or diploma in Hospitality/Tourism management or relevant major
- Proven record experience as Event Sales Executive in international luxury hotel
- Good problem solving, administrative and interpersonal skills
- Great English communication skills
Yêu cầu hồ sơ
• Direct application to:
Human Resources Department, Park Hyatt Saigon, 2 Lam Son Square, District 1
Khởi nghiệp kinh doanh trong lĩnh vực Văn phòng phẩm từ cuối những năm 90, trải qua các quá trình chuyển đổi, xây dựng và hoàn thiện, Công ty Cổ phần Golden Pen tự hào là một trong những công ty hàng đầu cung cấp văn phòng phẩm chất lượng cao tại Việt Nam.
Golden Pen phân phối độc quyền sản phẩm của các nhãn hiệu hàng đầu thế giới như: PENTEL (Nhật Bản), CANON (Nhật Bản), KOH-I-NOOR (Tiệp Khắc), .... Được sản xuất tại các quốc gia dẫn đầu thế giới về khoa học và công nghệ, mỗi sản phẩm đều được nghiên cứu và sản xuất kỹ lưỡng trên những dây chuyền hiện đại, có độ chính xác cao, đảm bảo chất lượng sản phẩm tối ưu đạt tiêu chuẩn quốc tế với những tính năng ưu việt, thân thiện với môi trường và an toàn cho người sử dụng.
Với nỗ lực của toàn thể ban lãnh đạo và đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản, có kỹ năng và giàu kinh nghiệm, đến nay Golden Pen đã từng bước hoàn thiện kênh phân phối hiện đại và hiệu quả bao gồm hệ thống nhà phân phối rộng khắp trên 60 tỉnh thành của Việt Nam.
Nhằm đáp ứng mục tiêu của quá trình phát triển mới, Golden Pen luôn tìm kiếm các ứng viên có thái độ, kiến thức, năng lực phù hợp với văn hóa của tổ chức với tiêu chí cùng đồng hành và phát triển.