JOB DESCRIPTION
Be responsible for supporting Non-life Insurance business activities for B2B clients and the Sales team.
- Being in charge of insurance policies as assigned
- Calculating premiums for policies and endorsements
- Implementing client data management process in the data management system of the Company
- Coordinating with relevant parties to ensure that insurance policies, endorsements and related documents are issued on time
- Promoting & following up clients’ information declaration, confirmation and premium payments
- Preparing reports & presentations as instructed and translating sales & marketing documents as required.
QUALIFICATIONS
- Graduation with a major in Insurance/ Finance/ Banking/ Economics/ Foreign Trade is advantageous.
- At least 6 months of experience in the Sales/ Key Account management/ Customer service field.
- General knowledge or experience in insurance is preferable.
- Good at English. Proficient in MS Office, especially MS Excel & MS PowerPoint.
- Communication, Teamwork, Time & Task management, Multi-tasking, Analytical & Logical thinking skills.
BENEFITS
- Monthly allowance: Lunch, Mobile phone, Transportation
- Other allowances: Birthday, Public holidays, etc.
- Workers’ Compensation Insurance
- Activities & Parties: 2 trips/year, Annual Conference, Company Anniversary, Women’s Day, Employee Birthdays, Sports activities, etc.
- Various types of Leave, up to 17 days/year, can be divided into 1/4 day or 1/2 day leave
- Social/ Health/ Unemployment Insurance on full salary
- Training opportunities in technical skills.
Khởi nghiệp kinh doanh trong lĩnh vực Văn phòng phẩm từ cuối những năm 90, trải qua các quá trình chuyển đổi, xây dựng và hoàn thiện, Công ty Cổ phần Golden Pen tự hào là một trong những công ty hàng đầu cung cấp văn phòng phẩm chất lượng cao tại Việt Nam.
Golden Pen phân phối độc quyền sản phẩm của các nhãn hiệu hàng đầu thế giới như: PENTEL (Nhật Bản), CANON (Nhật Bản), KOH-I-NOOR (Tiệp Khắc), .... Được sản xuất tại các quốc gia dẫn đầu thế giới về khoa học và công nghệ, mỗi sản phẩm đều được nghiên cứu và sản xuất kỹ lưỡng trên những dây chuyền hiện đại, có độ chính xác cao, đảm bảo chất lượng sản phẩm tối ưu đạt tiêu chuẩn quốc tế với những tính năng ưu việt, thân thiện với môi trường và an toàn cho người sử dụng.
Với nỗ lực của toàn thể ban lãnh đạo và đội ngũ nhân viên được đào tạo bài bản, có kỹ năng và giàu kinh nghiệm, đến nay Golden Pen đã từng bước hoàn thiện kênh phân phối hiện đại và hiệu quả bao gồm hệ thống nhà phân phối rộng khắp trên 60 tỉnh thành của Việt Nam.
Nhằm đáp ứng mục tiêu của quá trình phát triển mới, Golden Pen luôn tìm kiếm các ứng viên có thái độ, kiến thức, năng lực phù hợp với văn hóa của tổ chức với tiêu chí cùng đồng hành và phát triển.