Working with related Unit/Departments for drafting ideas and catching up with final process' requirements
Logically composing requirements into final Process
Following up end to end, ensuring deadline of handling Process and Guideline
Tracking and controlling process implementation, reporting mismatch or unfollowing process, focusing on Asset handling for Auto Loan
Daily tracking and gap defining various processes, reporting collection control activities
Checking daily Collection activities base on Manual and Policy
Routine reviewing and updating specific points base on Collection strategy
Updating and maintaining content of Call Script/SMS/Letter of Inhouse Collection
Preparing and following up Recovery Law Firm/Vendor Contract & Appendix for new/renew/termination
Preparing and updating POA of Litigation/Asset handling/Head of Collection and related Departments
Handling other tasks assigned by Line Manager/ Head of Department.- University Graduate is preferred, major: Finance, Banking, University of Law or related- At least 01 - 02 year of Collection experience preferred, or related perspective
- Experience and knowledge of Collection processes, Litigation and Asset Handling.
- Logical thinking and quick adapting with new ideas
- Excellent influencing and negotiation skills
- Excellent interpersonal, communication and presentation skills
- Experience of working in a high-pressure environment and working to tight deadlines. Excellent project management and organizational skills.Attractive KPI Bonus and 13th month salary
Health insurance and Social insurance regulated by Vietnam Labor Law
14 days annual leave, 3 days of sick leave with pay
Trade Union benefit
Professional, dynamic working environment.
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.