Việc làm HTC Viễn Thông Quốc Tế

Cập nhật 22/08/2024 17:55
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
Technical Support (Open for Freshers) - Dynamics 365
HTC Viễn Thông Quốc Tế
20 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 9
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 04/08/2024
Hạn nộp hồ sơ: 02/10/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Địa điểm làm việc: Hồ Chí Minh
🔍 Are you passionate about helping others and have a deep understanding of Microsoft Dynamics 365? 💼 Microsoft Dynamics 365 (D365) is a cloud-based suite of business applications that empowers organizations to streamline their operations, improve customer engagement, and make data-driven decisions. It includes modules for Sales, Customer Service, Field Service, Finance, Supply Chain Management, and more. 🚀 We're seeking a talented Technical Support Engineer to join our growing team! In this role, you'll leverage your expertise in Dynamics 365 to troubleshoot and resolve customer issues, ensuring a smooth and successful user experience. 🛠️ You will:• Reviews issues and contacts customers to understand issues. Ensures customers stay informed as to the status/solution of their issue. Utilizes troubleshooting tools (e.g., event logs, and performance traces) to help resolve customer issues.• Resolves or escalates multiple and varied customer issues. Documents technical work and research.• Analyzes problems and develops solutions for customer needs using log analysis and other proprietary tools.• Collaborates on cross-team and cross-product technical issues by working with resources from other groups as needed to resolve moderately complex customer issues.• Attends readiness training and non-technical training to ensure that they become proficient in support topics. Product/Process Improvement• Provides feedback to improve products to more senior engineers or technical advisors.• Identifies potential defects and escalates to more senior engineers to resolve.• Uses automated tools to deliver solutions for a wide range of issues. Provides feedback on how to improve automated tools.• Follows processes provided by the business.• Attends case triage meetings or case discussions to collaborate and share ideas to resolve problems.Our ideal candidates:• Proficient in English (4 skills)• Available to work night shifts (rotate between 8:00 PM and 8:00 AM, working 8 hours per shift, with a total of 5 shifts per week)• Freshers are welcome with a good learning ability and working attitude• Experience/Knowledge in IT industry skills is a must• Customer service mindsetWhy us?• Competitive salary depending on experience: starting from 20,000,000 VND GROSS• Salary at 100% during the probationary period• Training will be offered• Full working equipment will be provided• 90% contribution of the gross salary to social insurance• 12 days of annual leave, 8 days of sick leave• 30% allowance on gross salary + PVI insurance + 500,000 VND food allowance for employees working night shift• Annual Health Checkup
Khu vực
Báo cáo
Công Ty Cổ Phần HTC Viễn Thông Quốc Tế
HTC Viễn Thông Quốc Tế Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 6 – Lotus Building, số 2, Duy Tân, Phường Dịch Vọng Hậu

Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.

Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.

Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.

Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.

Những nghề phổ biến tại HTC Viễn Thông Quốc Tế

Bạn làm việc tại HTC Viễn Thông Quốc Tế? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo HTC Viễn Thông Quốc Tế

HTC Viễn Thông Quốc Tế

Click để đánh giá