• Assist in gathering and analyzing data to evaluate the effectiveness of marketing campaigns and strategies (especially for digital marketing).
• Develop and work closely with vendor to design marketing materials in all related activities (for sales, CS, value chain, internal programs).
• Manage and update the company's social media profiles and presence, including Website, Facebook, Zalo and other relevant platforms.
• Assist in organizing and coordinating marketing events such as customer care events, trade shows, conferences, and promotional events.
• Work with dealers, cross-functional teams including sales, product planning, customer service... to ensure cohesive branding & marketing strategies.
• Assist in developing and promoting value chain activities (Hino financial services, Hino insurance services, Hino-connect...) as assigned.
• Other tasks as assigned by supervisors.- Bachelor's Degree in University, major in Marketing/Businesses management/Economic or related fields.
- Prefer having at least 2-5 years working experiences in Marketing field.
- Fluently in English & MS Office (TOEIC 500 or above)
- Good communication and problem solving
- Having supportive mind set, good at prioritizing tasks, events organization- Competitive salary
- Genuine work/ life balance: Working time: 8:00 - 17:30, From Monday to Friday
- Accident insurance, Travelling insurance besides Social Insurance
- Annual leave according to the labor law, additional sick leave
- Annual Heath check-up, Company trip, Year End Party
- Training and development road-map. Opportunities to have training trips and/or attending events abroad
Công ty Cổ phần HTC Viễn thông Quốc tế (HTC – ITC) là một trong những nhà cung cấp dịch vụ viễn thông cố định, di động, internet, VOIP, điện thoại đường dài trong nước và quốc tế.
Với đội ngũ 350+ nhân sự ưu tú đang phục vụ 15.000+ Khách hàng trải dài trên khắp Việt Nam. Cùng hạ tầng và cơ sở vật chất được đầu tư bài bản theo tiêu chuẩn Quốc tế. Chúng tôi tự hào là Doanh nghiệp hàng đầu về dịch vụ Viên thông.
Trải qua gần 20 năm phát triển HTC-ITC luôn nằm trong Top những Doanh nghiệp dẫn đầu về dịch vụ viễn thông. Chúng tôi luôn phục vụ với phương châm:”Khách hàng là số một”. Vậy nên chúng tôi ứng dụng công nghệ mới nhất đồng thời cam kết đem đến chất lượng dịch vụ tốt nhất cho Khách hàng.
Với sứ mệnh tiên phong đưa dịch vụ tốt nhất đến với những Khách hàng trong và ngoài nước, HTC-ITC sẽ luôn cố gắng và lắng nghe để có thể đáp ứng được các nhu cầu của Khách hàng.