Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Phụ cấp
- Chăm sóc sức khỏe
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About Salvia
Salvia is a Singapore-based tech startup serving millions of users worldwide, helping to resolve queries on love, marriage, psychology, family, and careers. Our expert advisors specialize in Astrology, Horoscope, Spirituality, and Tarot, providing accurate and insightful guidance.
With a strong presence in international markets such as the US, Europe, Latin America, Japan, Taiwan,... Salvia offers a convenient app that allows users to connect with advisors via chat or call anytime, anywhere.
Position Overview
We are seeking an HR Generalist with a strong background in Compensation & Benefits to join our dynamic team. This role requires a detail-oriented, organized individual who is passionate about supporting our employees and ensuring compliance with HR regulations, especially in areas related to payroll, social insurance, and other C&B functions.
Company size: 20-30 employees
Key Responsibilities:
● Monitor and oversee timesheet, leave balance monthly record and update
● Manage payroll, social insurance (SI), health insurance (HI), personal income tax (PIT), and other C&B-related activities.
● Prepare and track labor contracts, contract annexes, and handle contract renewals.
● Ensure the accuracy and up-to-date status of the employee database and personal profiles.
● Handle visas, work permits, and conduct all immigration activities for foreign employees.
● Generate periodic expat reports for relevant authorities (Labor Department, Immigration Department, etc.).
● Prepare HR-related reports as required by management and government authorities.
● Support administrative tasks in collaboration with the HR team, including maintaining workstations, organizing company events, coordinating health checks. ...
● Other required tasks from managers.
Yêu Cầu Công Việc
Requirements:
● Bachelor’s degree in Human Resources Management or a related field.
● Minimum of 3 years of experience as an HR Specialist or similar role, preferably in FDI companies.
● Experience in acquiring visa, work permits for foreign employees.
● Comprehensive knowledge of employment laws and regulations.
● Strong interpersonal and communication skills.
● Ability to handle confidential information with discretion
● Ability to manage multiple tasks simultaneously with high accuracy and attention to detail.
● Ability to communicate in English
What We Offer:
● Competitive salary. (We are open to negotiating based on how much experience you have and the skills you bring)
● Full salary probation, Full SMUI, another allowance.
● Working hour: From Monday to Friday: 9:00 am – 6:00 pm.
● Working location: E-town Central, 11 Doan Van Bo, District 4, HCM
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: 15 Tr - 25 Tr VND
INSMART là một doanh nghiệp liên doanh được thành lập từ năm 2010 theo Bộ Luật Đầu Tư Nước Ngoài Việt Nam, giữa các cổ đông Malaysia và Việt Nam, chuyên cung cấp các dịch vụ liên quan tới bảo hiểm và chăm sóc sức khỏe. Các lĩnh vực chuyên môn của chúng tôi:
Dịch vụ quản lý và giải quyết bồi thường bảo hiểm sức khỏe (TPA)
Quản lý quyền lợi nhân viên (EBA)
Giải pháp quản lý Bảo hiểm
Quản lý sức khỏe & chăm sóc (HWA)
Đại lý bảo hiểm
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2010
Mission
-
Phương châm hoạt động:Luôn luôn giữ lại những giá trị tinh thần xưa cũ, những giá trị làm nên nền tảng bản sắc văn hóa cái đẹp của con người Việt, ngôi nhà Việt nhưng cũng không quên hòa nhập cùng hướng theo sự đổi mới, sang trọng, đẳng cấp và tinh tế trên thị trường Quốc tế. Mang đến một sự hòa quyện đầy tinh hoa hoàn hảo cả về phần chất lẫn phần thần cho sắc thái ngôi nhà Việt. Mang đến mọi sự tươi mới và tốt lành nhất cho
Review INSMART
Lương thấp, phạt nhiều
OT cũng thấp mà còn bị HR đòi trừ nữa chứ. Giờ còn áp KPI nhưng KPI tính linh tinh
Ko ngại OT thì có thể vào vì Cty bắt OT hàng ngày