Mô tả công việc
• Actively work as a member of the team, contributing to maximizing revenue and generate business.
• Proactively seek opportunities to increase sales and conversions.
• Initiate, coordinate and conduct site inspections and familiarizations from the designated market place.
• Develop thorough knowledge of competitive business to carry out weekly call plans to client database to develop new business opportunities and assists in the telemarketing and networking events to drive revenue.
• Responsible for the acquisition and retention of accounts along with identifying new accounts covering accommodation monthly quotas and
• Where applicable, host and entertain potential clients in order to enhance rapport and generate revenue and room night potential.
• Build strong relationships with customers to fully understand their needs, arrange, and carry out Hotel tours and participate in hotel promotional activities.
• Develop and maintain effective relationships with conference clients, PCO's, hotel suppliers and other hotels in line with our values and proactively pursue business
• Develop a thorough understanding of our property and events spaces to deliver exceptional service to new and prospective clients and to develop new leads, qualify prospective leads and covert business.
Quyền lợi được hưởng
- Competitive package of salary and benefit.
- 12 days full paid leave a year, insurances paid in accordance with the Law.
- Professional working environment. Care about your career advancement.
Yêu cầu công việc
· Knowledge of the hotel property management systems
· Demonstrated previous experience working in a corporate sales capacity for hotels
· Qualification, degree, or certification in a relevant field
· Fluent in English, Native Vietnamese
Competencies
· Good organizational and administration skills
· Positive attitude and good communication skills
· Commitment to delivering a high level of customer service
· Confident telephone manner
· High level of IT skills and familiar with Opera PMS and Cvent corporate solicitation RFP’s
· Excellent grooming standards
Yêu cầu hồ sơ
Due to number of applications we receive, only short listed potential candidates will be contacted for interview
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)