Phúc lợi
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
Mô tả Công việc
MAIN TASKS:
1. Sales Planning and Execution:
- Implement and oversee sales plans and activities to achieve targets for supermarket chains.
- Coordinate with Customer Relationship Managers (CRM) to develop and execute partner, brand, and market development plans.
- Analyze and evaluate KPIs for employees to ensure targets are met.
2. Partner and Market Development:
- Work with CRM to develop and maintain relationships with supermarket partners.
- Monitor product presence and compliance with display standards at sales points.
3. Team Development:
- Recruit, train, and evaluate the performance of subordinate staff.
- Ensure adherence to operational procedures and standards.
4. Customer Relationship Management:
- Evaluate the quality of services provided to supermarkets.
- Build and maintain good relationships with supermarket management and partners.
5. Budget and Cost Management:
- Manage and control the budget and operational costs effectively.
Yêu Cầu Công Việc
REQUIREMENTS:
1. Education and Major:
- University degree
- Preferably major in marketing, business administration.
2. Experience:
Minimum 6 years of specialized work experience in multinational companies or large-scale companies in the dairy, food, or fast-moving consumer goods industry, with a preference for the dairy sector.
At least 2 years of equivalent experience in companies with large-scale operations, with a preference for roles related to operating supermarket channel customers or convenience stores.
3. Specialized Knowledge and Skills:
- Have experience and knowledge in managing business activities Business related to CVS/supermarket, (chain) stores; on interactions with supermarket/CVS channel customers, especially purchasing department, purchasing department...
- Have knowledge about brand and product management; about construction and implement business plans.
- Have experience in sales management at supermarkets/supermarkets.
- Good skills in: negotiation, negotiation and presentation, problem solving and decision making, interviewing, hiring, training and team building.
- Problem-solving and decision-making abilities.
- Ability to build and develop cooperative relationships with customers and partners.
4. Other Requirements:
- Proficient in office computing.
- Fluent in English.
- Honest, team-oriented.
- Able to handle high work pressure and work beyond regular hours.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)