Mô tả công việc
- Sell and promote Event space for all event only opportunities and other Events Caravelleopportunities when available.
- Entertain potential accounts where necessary.
- Prepare proposals and contract to customers in an efficient and timely manner.
- Establish beneficial relationships with our clients, especially in the Food and Beveragecommercial sector to sell Event space and all other revenue generating areas of the Hotel.
- Prepare daily and monthly Event Sales Reports (business negotiating, business confirmed andbusiness lost; always aware of the reason of losing business in order to improve for furtherbusiness opportunities).
- Attend daily sales briefings.
- Handle office phone calls in a timely and efficient manner.
- Be able to conduct an intensive Hotel site inspection and join any hosted function as directed bythe Management.
- Solicit maximum business from market segments as assigned by DOE/DOSM/GM whenrequired.
- To identify business potential and keep close contact with former and potential clients throughpersonal visits, phone calls and correspondences in view of contract signing.
- To analyze statistics and implement strategies to achieve the set goals and objectives in themarketing plan in conjunction with the DOE and DOSM
- To recommend solutions and strategies to further improve sales performance.
- To draw up together with the sales team and concerned departments regarding sales promotionand packages.
- To maintain regular contact with clients and report any adverse comments to the management forrectification.
- To maintain key accounts and develop new business opportunities for the hotel To visit VIP topaccounts and meet VIP guests to establish closer relationship with them when required
Yêu cầu công việc
- Luxury and upscale Hotel Background
- Diploma in Business or Hotel Management school
- Sales acumen and engaging personality
- Opera S&C, Computer literate
- Fluent in English
Quyền lợi được hưởng
- Competitive salary (Attractive salary)
- Attractive service fee bonus (about 3.5 million - 5.5 million/month)
- Support 2 meals during the working shift
- Insurance system to pay 100% of salary + health insurance
- Leave 15 days/year, public holidays
- Work 8h/day shift, 8 days off monthly back office
- Yearly outing trip
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)