Mô tả công việc
• Work closely with the Marketing Manager and Creative Team to produce suitable artwork and content for L Concepts’ brands’ social media pages, aligned with the monthly content plans.
• Update and manage L Concepts’ social media content plans to meet marketing objectives.
• Execute content for Instagram and Facebook, publishing 5-7 posts weekly, in line with marketing goals and strategies, adhering to the brands’ visual identities.
• Respond to comments and engage with followers on Instagram and Facebook in a timely manner, using the appropriate brand tone of voice.
• Run, analyze, and monitor social media campaigns, measure results, and report findings.
• Devise a clear system to track and analyze social media performance.
• Identify international bloggers and influencers to engage for brand leverage and build a comprehensive influencer database.
• Identify potential new customer segments and propose measurable methods to engage these audiences through social media.
Visual Merchandising (VM):
• Develop and implement monthly visual merchandising plans for retail items, ensuring alignment with brand standards and marketing campaigns.
Content Creation & Analytics:
• Collaborate with internal teams to create engaging content for digital and offline marketing channels.
• Monitor, analyze, and report on the performance of all marketing activities, providing data-driven insights to improve strategies.
• Create weekly and monthly reports on social media performance and emerging industry trends.
Press & Media Management:
• Research, build, and maintain L Concepts’ press and media contact database.
• Monitor and document mentions of L Concepts’ brands in the press, online, and on social media.
Trend Analysis:
• Stay updated on emerging industry trends and technologies, sharing insights in weekly reports.
Event Coordination:
• Assist in planning and executing brand events and activations, ensuring alignment with marketing objectives.
Quyền lợi được hưởng
Employee Discounts: Discounts on meals and beverages at the restaurant.
Positive Work Environment: Work in a friendly and supportive team atmosphere.
Join statutory insurance after probation
Yêu cầu công việc
Bachelor’s degree or a related qualification in the field.
1 year of experience in F&B Marketing OR 2 years of experience in MKT (including intern period)
Prior experience in the F&B or hospitality industry is preferred.
English speaking and writing is a must.
Yêu cầu hồ sơ
• HR Department contact:
- Phone:0342836222
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam là sự mong muốn kết hợp giữa văn hóa và tinh thần Việt – Nhật, với quyết tâm mang đến cho người dùng Việt Nam những sản phẩm chất lượng đến từ các thương hiệu nổi tiếng của Nhật Bản.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam tự hào là trang thương mại điện tử đầu tiên và duy nhất tại Việt Nam chuyên cung cấp duy nhất sản phẩm Nhật Bản, được kiểm soát 100% chất lượng sản phẩm trước khi đến tay người tiêu dùng.
Công Ty Cổ Phần Japana Việt Nam ra đời mang một hoài bão khát khao tạo nên bước đột phá lớn trong lĩnh vực thương mại điện tử ở Việt Nam, hướng đến sứ mệnh cung cấp các sản phẩm chất lượng, an toàn vì sức khỏe người Việt.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2015
Mission
- Các mục tiêu chúng tôi đặt ra cho chương trình bền vững phản ánh trực tiếp tầm nhìn của chúng tôi về việc đảm bảo một tương lai lành mạnh hơn cho ngành
Review Siêu thị Nhật Bản Japana
Cách vận hành doanh nghiệp không có quy trình bài bản, dựa trên cảm xúc
Làm phòng máy lạnh có được coi là điểm cộng(IT)
Bạn CTO khá là thông minh, vui tính, kiến thức nhiều.(IT)