Việc làm KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM

Cập nhật 17/11/2024 02:19
Tìm thấy 2 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
UA Marketing
KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM
9 việc làm 3 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: 15 - 35 triệu
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: Đang cập nhật
Hạn nộp hồ sơ: 07/12/2024
Hình thức: Toàn thời gian
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- 384/9-9A Nam Kỳ Khởi Nghĩa, P Võ Thị Sáu, Q3,Hồ Chí Minh

Mô tả công việc

  • User Acquisition Strategy:
  • Planned and executed advertising strategies to attract new users.
  • Analyze the market and competitors to optimize long-term strategies for campaigns. Budget & Campaign Management:
  • Allocate and optimize the advertising budget across platforms (Facebook, Google Ads, TikTok, Unity Ads, ironSource, etc.).
  • Ensure strong performance by monitoring CPI, and CPA metrics and optimizing ROAS and ROI for all campaigns.
  • Performance Analysis & Optimization:
  • Track, analyze, and optimize campaign performance using key metrics such as CTR, CPI, LTV, and ROAS.
  • Apply data-driven methods to improve advertising effectiveness continuously. Collaboration with the Product Development Team:
  • Work closely with the game development team to stay updated on new features and ensure advertising messages align with the product.
  • Provide feedback on product development strategies based on campaign data and user feedback.
  • Collaborate with the creative team to develop innovative and effective marketing materials. Ad Partner Management:
  • Build relationships with advertising partners and networks to maximize user quality and reach.
  • Negotiate with partners to ensure the best outcomes for the company. Trend Updates & Reporting:
  • Stay updated on the latest trends in marketing, advertising technology, and user behavior.
  • Prepare regular performance reports and adjust strategies based on data insights.

Yêu cầu công việc

  • At least 3 years of experience in User Acquisition for games (preferably in genres like Puzzle, Casual, Match3, etc.).
  • Strong data analysis skills and strategic thinking.
  • Deep knowledge of MMP tools and advertising platforms (Facebook, Google Ads, TikTok, Unity Ads, ironSource, etc.).
  • Proven experience in managing budgets and optimizing advertising costs.
  • Ability to work independently and collaborate effectively with other departments.
  • In-depth understanding of market trends and user behavior in the tech and gaming industries.

Quyền lợi được hưởng

  • Salary: Up to $1,500 (negotiable based on qualifications).
  • 40-hour work week, with public holidays off.
  • Comprehensive health insurance and regular health check-ups.
  • 16+ days of annual leave.
  • Quarterly, project-based, and annual bonuses; holiday, Tet, and birthday gifts/bonuses.
  • Regular company trips, birthday parties, and other events.
  • Salary review every 6 months based on performance.
Khu vực
Báo cáo

CÔNG TY CỔ PHẦN KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA THÀNH PHỐ HỒ CHÍ MINH
KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
268 Lý Thường Kiệt, Phường 14, Quận 10, Thành phố Hồ Chí Minh

Công ty Cổ phần Khoa học Công nghệ Bách Khoa TP.HCM (tên viết tắt là BKTECHS) hoạt động chính trên lĩnh vực kiến trúc và tư vấn kỹ thuật, bao gồm nghiên cứu khoa học và phát triển công nghệ, sửa chữa máy móc và thiết bị, sản xuất ô tô và xe có động cơ, xây dựng nhà và công trình kỹ thuật dân dụng...

Những nghề phổ biến tại KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM

Bạn làm việc tại KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM

KHOA HỌC CÔNG NGHỆ BÁCH KHOA HCM

Click để đánh giá