The job holder organize the implementation of strategic projects and take responsibility for the implementation results.
Key Accountabilities (1)
- Initiative Management
- Ensure the progress and results of the overall strategic project implementation during the design and pilot phases (including financial results, if any).
- Ensure progress and results during project implementation.
- Define scope, key deliverables, implementation timeline, required resources, project charter (principles) and ensure management of project scope changes, if any.
- Directing, guiding the implementation of diagnosis, design, pilot (1-2 rounds) of initiatives.
- Organize working programs on solving arising problems with the Division Director, Project Team and Executive Board.
- Solve difficult problems and report to the Block Manager and Project Implementation Team, if necessary.
- Provide technical support during the implementation phase (if required).
- Develop a professional training program to ensure that the project is implemented according to the original design.
- Report
- Report to Head of Digital Marketing and/or Chief Marketing Officer on project implementation progress and challenges that may arise during implementation (if any).
- Approve contents related to the initiative in internal communication, if necessary.
- Resource plananing và managment
- Develop resource plans for all phases of the project.
- Ensure the implementation of the financial objectives of the project.
- Determine the selection criteria and conduct interviews with project specialists.
- Building and improving the capacity of the group through training and mentoring programs.
- Conduct performance evaluation for project specialists.
- Build a culture and a healthy and cooperative working environment.
Head of Digital Marketing Performance & Management
Key Relationships - Direct Reports
Key Relationships - Internal Stakeholders
Marketing and all functional units in the bank: mainly with Business, RBG, CA, Strategy, Finance, Procurement, IT, Operations divisions.
Key Relationships - External Stakeholders
Service providers for TCB in media & digital marketing services, KOLs, online communities…
Success Profile - Qualification and Experiences
Qualifications
- Bachelor degree or higher, major in Marketing, Business Administration, Economics or other relevant areas
- Understanding digital marketing và financial and insurance products/services
- Strong understanding of strategy and budgeting.
Specialization: at least 08 years of experience in marketing và communications, prefered in banking và fincaical service industry
- Management: at least 04 years of expereince in people managent or equivalent position
- Business English standard of proficiency as required for the role
Công ty Cổ phần kinh doanh thương mại điện tử VNE (VNE Ecommerce) hoạt động trong lĩnh vực Thương mại điện tử, kinh doanh phân phối độc quyền sản phẩm đồ gia dụng, đồ dùng gia đình, cuộc sống chất lượng, uy tín nhằm mang lại sự hài lòng cho trải nghiệm sử dụng sản phẩm khách hàng.
Công ty VNE Ecommerce đang phân phối sản phẩm đến khách hàng trong nước và khách hàng trong khu vực Đông Nam Á.
Chính sách bảo hiểm
-
Được hưởng bảo hiểm sức khỏe.
-
Được hưởng bảo hiểm xã hội.
Các hoạt động ngoại khóa
- Teambuilding hàng năm
- Du lịch
Lịch sử thành lập
- Năm 2020: công ty được thành lập
Mission
Với đội ngũ nhân sự trẻ, năng động, nhiệt huyết cùng Ban lãnh đạo có kinh nghiệm nhiều năm trong việc quản lý, đào tạo, định hướng phát triển nhân sự; kiên định với mục tiêu đã đề ra, VNE Group tự tin, tự hào mang đến môi trường làm việc chuyên nghiệp, chế độ hấp dẫn, là nơi để các bạn trẻ chưa có kinh nghiệm học hỏi, phát triển, nâng cao năng lực bản thân cũng như các bạn đã có kinh nghiệm phát huy được hết khả năng, kinh nghiệm của mình đồng thời tích lũy thêm nhiều trải nghiệm trong công việc, vị trí đã lựa chọn.
Review Điện Tử VNE
Lương bèo so với công sức bỏ ra, có các mức chế độ nhưng giờ thị trường khó rồi, rất khó để lương cao và không ổn định. (rv)