Việc làm Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam

Cập nhật 01/01/2025 11:55
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
Công ty Cổ phần Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam
Officer, Digital Marketing Technology Stack (40000579)
Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam
23 việc làm 5 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 10/01/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Job Purpose

  • The job holder is responsible for utilizing the Bank’s digital solutions to orchestrate campaign journey and personalize customer’s digital experiences.
  • The job holder is responsible for developing analytics dashboards to monitor performance, success and test opportunities of campaigns.
  • The job holder strengthens audience engagement, digital platform traffic and revenue by exploiting various digital channels and analytics.

Key Accountabilities (1)
Campaign journey orchestration and personalize customer’s digital experiences

  • Refine, configure, schedule, and launch owned multi-channel campaigns based on requester’s requirements.
  • Create, configure, and launch A/B tests, multivariate tests, and personalized experiences
  • Monitor campaign performance metrics such as deliverability, open rates, click-through rates, and conversions to provide insights and recommendations to optimize campaign effectiveness.
  • Maintain detailed documentation for test setups, methodologies, and outcomes to deliver comprehensive reports highlighting key metrics, insights, and recommendations.

Key Accountabilities (2)
Performance Analytics

  • Track website traffic flow, consumer patterns and response rates, campaign performance, conversion rates and provide regular performance reports for business decision making.
  • Measure the effectiveness of digital marketing efforts using web analytics tools and suggest solutions to boost online presence.
  • Establish measurable goals, measure conversion rates, cause experiments and improve Conversion Rate.
  • Identify new opportunities for testing and personalization to enhance user engagement.

Key Accountabilities (3)
Audience Management

  • Develop and maintain detailed audience profiles by analyzing demographic, behavioral, and transactional data.
  • Design and implement audience-specific campaigns to achieve marketing and business objectives.
  • Track the performance of audience-based initiatives, develop visual and written reports to communicate key metrics, trends and provide actionable insights.
  • Recommend new approaches to enhance audience engagement and data utilization.

Key Relationships - Direct Manager
Senior Manager, Digital Marketing Technology Stack

Key Relationships - Internal Stakeholders
Teams within Digital Office and relevant departments in the Bank.

Key Relationships - External Stakeholders
Partners providing professional services.

Success Profile - Qualification and Experiences
Domain Expertise

  • More than 3 years of experience working in a professional Digital Marketing position or similar function. Agile/Digital Experience
  • In-depth understanding of marketing departments (including marketing communications and digital marketing such as SEO and social media) and market research methods. - Experience in data analysis and use of marketing tools.
  • Proficient in MS Office software, marketing software (such as Adobe Creative Suite và CRM) and SEO tools (Website Analytics, Google Adwords...).
  • Knowledge of HTML, CSS and web development tools.
  • SQL syntax, Logical/Conditional Operation
  • Good communication and writing skills. See more ways to improve communication skills.

Qualification

  • Bachelor’s degree in Finance, Marketing, Data Analytics for Business or related field.

Success Profile - Culture Fit (Core Values)
Customer Centricity

Innovation and Creativeness

Collaboration For Common Objectives

Self-development

Work Efficiency

Success Profile - Personal Attributes
  • Integrity, modest
  • Optimistic, Adaptable & Emotionally Controlled
  • Conscientious, Resilient, Vigorous & Achieving
  • Persuasive, Unconventional & Forward Thinking

Location

Hanoi: 06 P. Quang Trung, Tran Hung Dao, Hoan Kiem, Ha Noi

Ho Chi Minh City: 23 Le Duan, District 1, Ho Chi Minh City
Khu vực
Báo cáo

Công ty Cổ phần Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam
Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam Xem trang công ty
Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:

Lữ Hành Việt cần những con người có tri, có trí và có nhân cùng tham gia phát triển kinh doanh. Lữ Hành Việt đã và luôn chú trọng xây dựng các chính sách, môi trường làm việc tốt để nuôi dưỡng, thu hút nhân tài, tạo điều kiện phát huy tối đa năng lực cá nhân. Lữ Hành Việt cam kết mang đến cho bạn một môi trường làm việc chuyên nghiệp, thu nhập cao, ổn định, cơ hội được đào tạo và thăng tiến không ngừng trong một văn hoá công ty khác biệt. Với tất cả những điều kiện tốt nhất, Lữ Hành Việt chắc chắn sẽ là nơi để bạn phát triển sự nghiệp và gắn bó lâu dài.   Du Lịch Việt Nam và các cty thành viên là doanh nghiệp chuyên sâu về online, chúng tôi phát triển mạnh mẽ các kênh Digital Marketing với hệ thống khách hàng lớn, có sẵn trên địa bàn cả nước. Để phục vụ tour và dịch vụ du lịch cho tập khách hàng, chúng tôi cần các nhân sự có kiến thức được học, đào tạo, am hiểu hay đã có kinh nghiệm về lữ hành - du lịch. Chúng tôi đào tạo nâng cao ứng viên, định hướng, hoạch định để cùng nhau tạo nên các sản phẩm tour tốt nhất cung cấp cho khách hàng.

Những nghề phổ biến tại Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam

Bạn làm việc tại Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam

Lữ Hành Việt - Du lịch Việt Nam

Click để đánh giá