Mô tả công việc
• Monitor and evaluate the effectiveness of training and development programs, making recommendations for improvements as needed.
• Develop and maintain relationships with external training providers, consultants, and other vendors as needed.
• Fully manage Amann Learning Hub (LLH), which includes registering accounts for new hires, monitoring employee learning progress, tracking and reminding for mandatory courses, policies, and codes.
• Responsible for building various and wide employment networks to support the employee recruitment especially for high level employee
• Conduct Quality Management Audit as per Group Internal Audit Schedule
• Prepare Audit reports and follow-up audit action plans
• Update and maintain office policies (Rules, regulations, procedures)
• Support to organize activities related to culture development (teambuilding, company trip, town hall meeting...)
• Support to implement C&B Policies, Reward & Recognition Programs, Health Care
• Support to prepare annual budget
• Perform other duties as assigned.
Yêu cầu công việc
• At least 3 years experience in the relevant field.
• Familiarity with office management, training, C&B, HR procedures.
• Proven ability to work independently management, multi-tasking under pressure.
• Ability to analyze, identify and solve the problem quickly and effectively.
• Good verbal and written English.
• Thorough knowledge of MS Office Applications.
Quyền lợi được hưởng
Performance bonus, other benefits according to Company policy
Chăm sóc sức khoẻ
24/7 Accident Insurance, Private health Insurance
Xe đưa đón
Shuttle Bus from Tam Ky to Da Nang
Công ty Cổ phần Nhà Xanh được thành lập vào tháng 11 năm 2006, là doanh nghiệp tiên phong trong ứng dụng nhiều máy móc và công cụ dụng cụ vào lĩnh vực làm sạch, vệ sinh chuyên nghiệp, vệ sinh công nghiệp, cung cấp dịch vụ quản lý nhân viên vệ sinh cùng với các giải pháp làm sạch.
Mục tiêu phát triển chuyên nghiệp, Nhà Xanh luôn nỗ lực ứng dụng và thử nghiệm trên nhiều bề mặt vật liệu, phát triển bền vững với phương châm “Khách hàng tín nhiệm - Green House phát triển”. Green House đã, đang và sẽ không ngừng cung cấp những sản phẩm có chất lượng cao và dịch vụ chất lượng hoàn hảo, nhằm mang đến sự hài lòng cao nhất .
Ban lãnh đạo tới các phòng ban thực hiện công viêc luôn lấy Khách hàng là trọng tâm, lắng nghe và luôn ý thức tiếp nhận để phục vụ chuyên nghiệp trong công việc, truyền cảm hứng tới từng nhân viên và đối tác.