Working with a driven and competent team.
Working where every voice is heard.
A multinational, fast-paced Travel Tech startup.
The Job
Designer Journeys is seeking a highly motivated and talented UI/UX Designer /Junior Product Designer to join our fast-growing travel tech start-up. As a Product Designer, you will have the opportunity to work on a product that connects travellers and travel agents with a global network of trusted local designers in over 75 countries, creating extraordinary travel experiences. The successful candidate will work closely with our Product team to design intuitive and engaging user interfaces that make our product easy to use and navigate.
Responsibilities
- Actively involved in defining user experience design requirements.
- Distill broad, conceptual ideas into practical and engaging interfaces.
- Identify high-impact opportunities, design features in pursuit of goals, and explain the rationale for your decisions.
- Participate in user research and usability testing to validate design decisions.
- Ensure consistency across all of our products & integrations by adhering to our design system standards and making updates when necessary. Work with engineering, product management, data, and marketing, etc to eliminate inconsistencies.
- Give and solicit feedback from designers and engineers in order to continually raise the bar for quality.
Your Skills and Experience
- A portfolio demonstrating relevant design capabilities is required. Applications without portfolios will not be reviewed.
- Strong product mindset and making rational design decisions.
- Understand the technical limitations and liberties behind your decisions and have enough chops to communicate your ideas to our engineers.
- Demonstrated ability to communicate your design and the decisions that led to it through strong verbal, written, and visual presentation skills.
- Visual design skills, especially in the construction of visual hierarchies, and attention to detail on typography, spacing, and color.
- A minimum of 1 year of UI design experience for the responsive web application.
- Proficiency in a variety of design tools such as Figma or tools with similar purposes.
Why You'll Love Working Here
- 14 days annual leave in a year: 12 annual days leave + 1 day in the month of birthday + 1 day on Christmas.
- 13th month of salary.
- Happy Hour every 4 weeks.
- Multi-national collaborative company with offices in Vietnam, Australia, South Africa, and the USA.
- Company Trip every year.
- Many parties: Mid-Autumn Festival, Christmas Day, New Year....
- SHUI & PIT based on full paid salary.
- Modern Office with full equipment.
Our Commitments
- At Designer Journeys, we all operate to the same standards; from the Melbourne office to the CEO and the Founders, to the remote team worldwide.
- We want to be recognised and have fun.
- We are proactive and responsive and own our outcomes.
- We trust our people to make decisions and respect the role they play.
- Be straightforward and mindful when giving feedback, but also be open to receiving it.
- Stay true to the plan and each other.
- 14 days annual leave in a year: 12 annual days leave + 1 day in the month of birthday + 1 day on Christmas.
- 13th month of salary.
- Happy Hour every 4 weeks.
- Multi-national collaborative company with offices in Vietnam, Australia, South Africa, and the USA.
- Company Trip every year.
- Many parties: Mid-Autumn Festival, Christmas Day, New Year....
- SHUI & PIT based on full paid salary.
- Modern Office with full equipment.
Our Commitments
- At Designer Journeys, we all operate to the same standards; from the Melbourne office to the CEO and the Founders, to the remote team worldwide.
- We want to be recognised and have fun.
- We are proactive and responsive and own our outcomes.
- We trust our people to make decisions and respect the role they play.
- Be straightforward and mindful when giving feedback, but also be open to receiving it.
- Stay true to the plan and each other.
Từ những ngày thành lập với 11 nhân viên, Thành An Long Biên chủ yếu kinh doanh xe ô tô đã qua sử dụng với doanh số đạt 200 - 300 xe/ năm. Sau 2 năm hoạt động, Ban lãnh đạo Công ty nhận thấy nhu cầu mua xe ô tô tại thị trường Hà Nội ngày càng lớn và xu hướng sử dụng ô tô cho mục đích cá nhân, gia đình và kinh doanh dịch vụ vận chuyển là một cơ hội lớn đối với sự phát triển của công ty. Để xây dựng công ty ngày một lớn mạnh và có tiềm lực về cả tài chính và con người, Thành An Long Biên đã dần phát triển theo hướng xây dựng văn hóa doanh nghiệp với môi trường chuyên nghiệp, nhân sự có trình độ cao và bắt đầu bước sang ngành kinh doanh xe mới.
Hyundai Lê Văn Lương chính là minh chứng cho sự phát triển đột phá của Thành An Long Biên, từ những ngày đầu năm 2016 khởi đầu kinh doanh xe ô tô mới của hãng Hyundai, sau 8 tháng hoạt động Công ty đã chính thức trở thành Đại lý 3S của Tập đoàn Hyundai Thành Công.
Luôn đề cao chất lượng và uy tín trong hoạt động, Thành An Long Biên với thương hiệu Hyundai Lê Văn Lương càng ngày càng được nhiều khách hàng tin tưởng và lựa chọn, không chỉ phát triển hệ theo chiều sâu từ phân phối xe ô tô Hyundai tới bảo hành sửa chữa và phụ tùng thay thế chính hãng Thành An Long Biên cũng không ngừng mở rộng khu vực hoạt động ở Hà Nội và các tỉnh lân cận như Hưng Yên, Lạng Sơn, Tuyên Quang và Thanh Hóa
Lấy sự hài lòng của khách hàng và uy tín chất lượng làm kim chỉ nam cho mọi hoạt động chính là yếu tố then chốt làm nên sự phát triển của Thành An Long Biên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.