Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Công tác phí
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
About us:
- Hai Trieu Vietnam has been established and developed for more than 33 years as a retail chain system, providing authentic fashion accessories such as: watches, jewelry, glasses, etc. Hai Trieu Vietnam currently owns the brands Hai Trieu Watches and Hai Trieu Eyewear, with a chain system of more than 30 branches nationwide.
Job description:
- Hai Trieu's Marketing Department currently has nearly 30 employees divided into many different teams: SEO, Content, Social, Studio & Media...
- You will have the opportunity to:
+ Facebook Fanpage: Develop ideas, write content, and brief visuals for posts on the Dong Ho Hai Trieu and Kinh Hai Trieu Fanpage.
+ Email Marketing: Directly design and send emails to customers using Netcore, a world-leading email marketing platform.
+ KOL/KOC Booking: Search for and book KOLs/KOCs on various platforms with significant budgets to increase brand reach and sales.
+ Brand Communications: Collaborate with the leader to plan and execute projects to enhance brand awareness for Hai Trieu and exclusive brands.
+ Work on various campaigns such as advertising campaigns, seasonal marketing campaigns, and grand opening campaigns.
+ Create content for new channels: Instagram, Facebook Groups, TikTok, etc.
Other information:
- Working hours: 8:00 AM - 5:00 PM, Monday to Saturday morning.
- Working location: 156A Tran Quang Khai Street, District 1, Ho Chi Minh City.
- Probation period: 2 months, 85% salary.
Benefits:
- Salary: 12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Exclusive privileges for Hai Trieu's Marketers: work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Benefits for Hai Trieu-ers: comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
Recruitment Process:
- The interview process consists of two rounds: the 1st round with the SEO Team Leader and the 2nd round with the Marketing Director.
- Interview format: offline at Hai Trieu’s office.
- The results will be announced immediately after the final interview round.
Yêu Cầu Công Việc
1. Candidates with the age 24 or older, with a college degree or higher in Marketing, Business Administration, Economics, Journalism, Communications, etc.
2. At least 2 year of experience managing social media channels and developing community content.
3. A deep understanding of social media platforms and the types of content suitable for each platform.
4. Excellent writing skills, a sales mindset, and the ability to understand customer psychology to convey appropriate content.
5. Proficiency in research and creating presentations. Ability to quickly grasp social media trends. Candidates with a creative mindset and experience in graphic design and short video production are preferred.
6. Knowledge of Facebook Ads is an advantage.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Cao đẳng
- Phụ cấp khác:
Work from home 3 times/month (depending on the characteristics of the job), empowerment in job management, performance-based management instead of micromanagement, company investment for professional development through external courses, etc.
- Thời gian thử việc: 02 tháng
- Độ tuổi: 26 - 35
- Thời gian làm việc: Thứ 2 - Sáng Thứ 7 hàng tuần
- Phúc lợi:
12 - 15+ million VND/month (Gross salary, negotiable based on competence). Hai Trieu strives to provide a salary based on your contributions and dedication.
- Ngày nghỉ:
Comprehensive basic insurance for employees, 12 days of annual leave convertible to monthly salary, annual profit-sharing in April, a watch and VIP health insurance package for employees with over 3 years of service, special discounts on internal purchases, etc.
- Lương: 12 Tr - 15 Tr VND
Video Tuyển Dụng
Từ những ngày thành lập với 11 nhân viên, Thành An Long Biên chủ yếu kinh doanh xe ô tô đã qua sử dụng với doanh số đạt 200 - 300 xe/ năm. Sau 2 năm hoạt động, Ban lãnh đạo Công ty nhận thấy nhu cầu mua xe ô tô tại thị trường Hà Nội ngày càng lớn và xu hướng sử dụng ô tô cho mục đích cá nhân, gia đình và kinh doanh dịch vụ vận chuyển là một cơ hội lớn đối với sự phát triển của công ty. Để xây dựng công ty ngày một lớn mạnh và có tiềm lực về cả tài chính và con người, Thành An Long Biên đã dần phát triển theo hướng xây dựng văn hóa doanh nghiệp với môi trường chuyên nghiệp, nhân sự có trình độ cao và bắt đầu bước sang ngành kinh doanh xe mới.
Hyundai Lê Văn Lương chính là minh chứng cho sự phát triển đột phá của Thành An Long Biên, từ những ngày đầu năm 2016 khởi đầu kinh doanh xe ô tô mới của hãng Hyundai, sau 8 tháng hoạt động Công ty đã chính thức trở thành Đại lý 3S của Tập đoàn Hyundai Thành Công.
Luôn đề cao chất lượng và uy tín trong hoạt động, Thành An Long Biên với thương hiệu Hyundai Lê Văn Lương càng ngày càng được nhiều khách hàng tin tưởng và lựa chọn, không chỉ phát triển hệ theo chiều sâu từ phân phối xe ô tô Hyundai tới bảo hành sửa chữa và phụ tùng thay thế chính hãng Thành An Long Biên cũng không ngừng mở rộng khu vực hoạt động ở Hà Nội và các tỉnh lân cận như Hưng Yên, Lạng Sơn, Tuyên Quang và Thanh Hóa
Lấy sự hài lòng của khách hàng và uy tín chất lượng làm kim chỉ nam cho mọi hoạt động chính là yếu tố then chốt làm nên sự phát triển của Thành An Long Biên.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2013
Mission
- Khẳng định giá trị và đẳng cấp của thương hiệu Công ty, phát triển theo xu thế hội nhập, bền vững, hiệu quả doanh nghiệp gắn liền với các giá trị văn hóa, lợi ích của cộng đồng.