Việc làm Fast

Cập nhật 17/11/2024 06:11
Tìm thấy 1 việc làm đang tuyển dụng
CÔNG TY CỔ PHẦN PHẦN MỀM QUẢN LÝ DOANH NGHIỆP
Technical Support Engineer
Fast 4.0★
1 đánh giá 13 việc làm 1 lượt xem
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 09/12/2024
Hạn nộp hồ sơ: 07/06/2025
Hình thức: FULL_TIME
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành

Job Description

Receive and respond to requests from users via group chats and process or forward issues to relevant parties according to SLA response time.

• Support supermarket staff in responding to customers when there are issues related to OneLife prepaid card top-up, issues in the process of placing online orders on the web/app, accumulating points, paying using OneLife prepaid cards, etc.

Support the customer care team with issues related to the web/app application based on customer requests, etc.

• Maximum processing time for 1 ticket: 30 minutesl

• All tickets will be logged on the system.

• Develop APIs and tools to support automatic problem handling.

• Analyze and research projects to provide the best and fastest support for customers, supermarket staff and customer support team.

Location & Working Time

• Working time:

 Working hours: from 9AM → 5PM, from Monday to Friday 2 to Friday

Overtime:

 6AM → 9AM, from Monday to Friday

 5PM → 10PM, from Monday to Friday

 6AM → 10PM, from Saturday to Sunday

Holidays: Holidays will be multiplied by the coefficient according to the provisions of the labor law.


Requirements

Knowledge

•  4th year students or higher, currently studying or graduated in the field of information technology.

• Priority is given to students from the University of Information Technology (VNU-HCM), University of Natural Sciences (VNU-HCM), FPT University.

• Understanding of database management (PostgreSQL, MongoDB, ...)

• Understanding of backend system programming (Golang, Python, ...)

• Understanding of information security and application development processes.

Skills

• Clear and easy-to-understand communication, presentation, content layout.

• Careful, thoughtful, responsible for work.

• Willing to receive, learn new knowledge and improve personal capacity.

 Benefits

• Flexible working location, can work remotely or in the office.

• Contact and grasp be operated by the OneLife web/app system.

• Understand the mechanism of operating products from offline to online.

• Opportunity to learn and develop a career related to DevOps, backend system programming.

• Contact and work with a team of dynamic, experienced engineers in many different fields such as Data, AI, Backend, Frontend.

• Insurance and other benefits exclusively for Seedcom employees.

Khu vực
Báo cáo

Quy mô:
1.000 - 5.000 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 3 - CT1B - Khu VOV Mễ Trì - Nam Từ Liêm

FAST là một công ty phát triển bền vững, là nhà cung cấp tin cậy giải pháp quản trị hoạt động SXKD trên nền tảng CNTT, có trách nhiệm với cộng đồng, góp phần xây dựng đất nước, mỗi thành viên ngày càng phát triển về nghề nghiệp và có cuộc sống hạnh phúc. Phát triển và tư vấn ứng dụng phần mềm, giúp các doanh nghiệp tác nghiệp nhanh hơn, quản trị tốt hơn nhằm tăng năng suất lao động và tăng hiệu quả sản xuất kinh doanh.


Review Fast

4.0
1 review

11/10/2024
Nhân viên tại Hồ Chí Minh

Văn hóa và môi trường công ty tốt, đồng nghiệp hỗ trợ nhau (IT)

Những nghề phổ biến tại Fast

Bạn làm việc tại Fast? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Fast

Fast

Click để đánh giá