Phúc lợi
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Du lịch nước ngoài
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Phụ cấp thâm niên
- Nghỉ phép năm
- CLB thể thao
Mô tả Công việc
1. Job Summary
- We’re looking for a Talent Acquisition Specialist who is responsible for sourcing, attracting, interviewing, hiring and onboarding employees in a company. They factor in the long-term goals of an organization and acknowledge that people play a huge role in a company’s future successes.
- The Talent Acquisition Specialist is also responsible for ensuring that current employees are satisfied in their positions and promoting a company’s brand through recruitment initiatives and events. Put simply, the Talent Acquisition Specialist has the organizational task of finding the most suitable person for the job.
2. What you’ll do
- Forecast quarterly and annual hiring needs by department (especially sparse position).
- Coordinate with hiring managers to identify staffing needs in different areas and departments.
- Determine selection criteria for candidates by liaising with managers and other members of staff.
- Create job descriptions and interview questions that reflect the requirements for each position.
- Sourcing potential candidates through online channels (e.g. social platforms and professional networks).
- Plan interview and selection procedures, including screening calls, assessments, and in-person interviews.
- Assess candidates’ information, including C.Vs., portfolios and references.
- Checking References.
- Lead employer branding initiatives (Career Page, job fairs and recruitment events) to build a strong candidate pipeline.
- Keep records of all materials used for recruitment, including interview notes and related paperwork, to share with key stakeholders.
- Foster long-term relationships with past applicants and potential candidates.
- Deal with vendors to have the best price and quality of services (headhunt, job board...)
- Other assignments from Line Manager as monthly report (time to hire; time to fill; cost per hire…), ad-hoc task.
3. Why You'll Love Working Here
- Competitive packages.
- Room to grow professionally, sponsorship for learning & development of related skills.
- Salary review 2 times/year.
- Parking fee & Lunch allowance.
- Enjoy a variety of corporate events, from sports competitions, monthly birthday parties, team building to New Year party, company trip etc.
- Flat, open and fast-paced environment where every idea is welcomed.
Yêu Cầu Công Việc
1. Skills and Qualifications
- Good English communication skills are a strong advantage (English level IELTS 5.5 – 6.0 or equivalent)
- Bachelor's Degree in Human Resources Management, communications, marketing, business or similar.
- Knowledge with full-cycle recruiting, using various interview techniques and evaluation methods.
- A keen understanding of the requirements for each role in the company.
- Proficiency in documenting processes and keeping up with industry trends.
- Excellent interpersonal and communication skills.
- Preference will be given to candidates with experience in recruiting foreign workers.
2. Preferred Qualifications
- Certification obtained from the HR Certification Institute would be advantageous.
- Knowledge in using LinkedIn Talent Solutions to proactively source candidates.
Địa điểm làm việc
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Thời gian thử việc: 2 Month
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Thời gian làm việc: Monday-Friday (From 08:30 to 17:30) và Saturday Morning (online)
- Lương: 14 Tr - 17 Tr VND
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát (TPC) là một trong những công ty trực thuộc Ngân hàng Cổ phần Việt Nam Thịnh vượng - VPBank. Công ty được thành lập với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm bán hàng nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân để cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát được thành lập từ tháng 3 năm 2016 với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân đề cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.
- Tự hào là đối tác chiến lược của các đối tác Viễn thông và Tài chính Ngân hàng.
- Góp phần quan trọng trong việc phát triển khách hàng cho các đối tác.
- Tốc độ phát triển nhanh chóng về nhân sự và địa bàn hoạt động.
- Cam kết đem đến chất lượng sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và đối tác.
Review THỊNH PHÁT
Công ty có văn hóa tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường năng động, phát triển các kỹ năng (ID)
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ, lương thưởng cân đối (id)
Môi trường làm việc ổn, chế độ, lương thưởng, phúc lợi, hoa hồng tương đối tốt (ID)