The Prodi-G Programme is our signature launchpad for early careers professionals, encompassing opportunities for both interns and graduates across Singapore, Kuala Lumpur, Bangalore, Hanoi, Ho Chi Minh City and Bangkok.
Expressions of interest open now, with interviews to take place across Q1 2025.
As a graduate hire on our 2025 Programme, you'll be attached to a specific business team as a full-time, permanent member of staff, working on business-critical tasks and projects to answer this question, from day1.
You'll enjoy a flexible, hybrid working schedule and the same progressive benefits that we offer to all Gurus (employees).
You'll also spend approximately 15-20% of your time on group learning activities, exclusive executive networking, and deep-diving in to the application of specific skills to support your professional development. All this is designed to provide you with a broad skillset and a cross-functional, cross-geography professional network in an accelerated timeframe.
We will have openings starting in multiple departments including Data Science, Engineering, Marketing, Sales, Product, HR and other functions.
What You'll Dive Into:
- Taking ownership of assigned tasks, driving results, and showcasing a proactive approach to learning and professional growth.
- Engaging in collaborative projects, fostering friendly competition with local and international peers, with exciting opportunities awaiting the top contributors.
- Participating in tailored training sessions, workshops, and developmental opportunities to hone your skills and expand your knowledge.
- Embracing additional responsibilities as they arise, demonstrating a keenness for learning and adaptability.
Who You Are:
- PropertyGuru does not offer work permit sponsorship for the Prodi-G programme so you must have the permanent legal right to live and work in the country of your application
- A final year student who will have graduated in 2024 or H1-2025, with no more than 3 years of professional relevant work experience
- An ambitious and enthusiastic individual with a track record of academic and entrepreneurial achievement
- Demonstrated strong organizational and time management abilities, adept at multitasking and effective prioritization
- Excellent English language communication skills, both written and verbal (to participate in Groupwide learning and projects)
- Excellent leadership and interpersonal skills, fostering a collaborative and team-oriented approach
- Digitally native, with expertise across the Microsoft Office suite, social media tools and AI
- Enthusiasm for learning, with a proactive stance towards embracing new challenges and roles
What You'll Gain:
- Practical, hands-on learning experiences complementing your academic pursuits.
- Empowerment to contribute to genuine business projects, making a tangible impact.
- Opportunities for peer networking and engaging in social events.
- Platforms to refine your communication and presentation skills.
Duration:
- Full-time, from August 2025
Ready to Jump In?
We'll give you the tools, the trust and the power to shine. Your job? To make it count! Excited? Apply now and let's get acquainted.
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát (TPC) là một trong những công ty trực thuộc Ngân hàng Cổ phần Việt Nam Thịnh vượng - VPBank. Công ty được thành lập với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm bán hàng nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân để cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.
Công ty Cổ phần Phát triển kinh doanh Thịnh Phát được thành lập từ tháng 3 năm 2016 với sứ mệnh làm cho cuộc sống đơn giản hơn bằng việc tương tác đa kênh nhằm hỗ trợ khách hàng tiếp cận với nhiều dịch vụ tài chính một cách tiên tiến nhất.
Tại Thịnh Phát, chúng tôi tạo ra môi trường làm việc thân thiện, tạo ra nhiều cơ hội để mọi người thể hiện năng lực bản thân, đồng thời hỗ trợ bạn đạt được các mục tiêu trong cuộc sống.
Chúng tôi đặt niềm tin vào các tài năng, xây dựng các đội nhóm nhiệt huyết làm việc hiệu quả, sáng tạo, cùng nhau hỗ trợ phát triển từng cá nhân đề cùng xây dựng Thịnh Phát lớn mạnh và bền vững.
- Tự hào là đối tác chiến lược của các đối tác Viễn thông và Tài chính Ngân hàng.
- Góp phần quan trọng trong việc phát triển khách hàng cho các đối tác.
- Tốc độ phát triển nhanh chóng về nhân sự và địa bàn hoạt động.
- Cam kết đem đến chất lượng sản phẩm và dịch vụ tốt nhất cho khách hàng và đối tác.
Review THỊNH PHÁT
Công ty có văn hóa tốt, đồng nghiệp thân thiện, môi trường năng động, phát triển các kỹ năng (ID)
Môi trường làm việc hòa đồng, vui vẻ, lương thưởng cân đối (id)
Môi trường làm việc ổn, chế độ, lương thưởng, phúc lợi, hoa hồng tương đối tốt (ID)