Phúc lợi
- Laptop
- Chế độ bảo hiểm
- Du Lịch
- Phụ cấp
- Đồng phục
- Chế độ thưởng
- Chăm sóc sức khỏe
- Đào tạo
- Tăng lương
- Nghỉ phép năm
Mô tả Công việc
- Identify and prospect potential clients in need of our services.
- Develop and maintain strong relationships with key decision-makers and stakeholders.
- Conduct market research to understand industry trends and identify potential business opportunities.
- Present and demonstrate our solutions to potential clients, highlighting the value and benefits.
- Negotiate and close sales deals, ensuring favorable terms for both the client and the company.
- Collaborate with internal teams to ensure smooth onboarding and implementation of services for new clients.
- Achieve and exceed sales targets and KPIs on a consistent basis.
- Provide regular reports on sales activities, pipeline status, and market insights to management.
- Attend industry events, conferences, and networking opportunities to promote our services and expand the client base.
- Other tasks assigned by Manager.
Yêu Cầu Công Việc
- Education: Completed post-secondary (college or university) program in a general Manufacturing field (Electronics, plastics, electrical, or mechanical) in electrical, mechanical, industrial or composite material discipline or equivalent experience.
- Experience: Minimum of 5 years of sales experience, preferably in the outsourcing, automotive, power tool or related industry
- Language requirements:
- Proficient in Vietnamese
- Able to communicate in basic English (read/write/verbal)
- Basic Chinese would be an asset but not required
- Proven track record of achieving and exceeding sales targets.
- Solid experience in the mainframe manufacture as a part supplier
- Attend to customer inquiries and work with cross function team on conceptual design
- Ability to creatively explain and present complex concepts in an easy-to-understand manner
- Strong understanding of outsourcing services and solutions.
- Excellent communication, presentation, and negotiation skills.
- Ability to build and maintain long-term client relationships.
- Proactive and self-motivated with a strong sense of urgency.
- Willingness to travel
Thông tin khác
- Bằng cấp: Đại học
- Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
- Lương: Cạnh tranh
Phúc Ngọc Anh – Hóa rồng thương hiệu Việt.
Sau 20 năm xây dựng và phát triển, doanh nhân Đỗ Lan – Chủ tịch HĐQT Công Ty Cổ Phần Phúc Ngọc Anh luôn đua ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế mang tầm nhìn chiến lược trên con thuyền lớn từ đó vươn mình càng lúc càng xa ra biển lớn, bắt nhịp các nước tiên tiến trong khu vực và thế giới
Bằng chính đôi tay và trí óc của người phụ nữ qua nhiều sóng gió trong thương trường và cuộc đời, Phúc Ngọc Anh là minh chứng điển hình về sự thành công của các thương hiệu Việt Nam được xây dựng và kết hợp với thị trường quốc tế. Tất nhiên xung quanh đó vẫn là những yếu không thể thiếu như thời thế, nhận sự, ý tưởng và cả những nghị lực không thể không nhắc đến.
Chặng đường phát triển của Phúc Ngọc Anh cũng chính là chặng đường phát triển chung của kinh tế Việt Nam trong từng giai đoạn. Có thể xem những bước đột phá trong việc phân phối các sản phẩm được ưa chuộng trên thế giới như Toshiba, Panasonic chính là một điểm ấn tượng trong hành trình xây dựng thương hiệu cá nhân.
Để có được sự ổn định và úy tín như ngày hôm nay, Phúc Ngọc Anh đã trải qua những thăng trầm và có khi tưởng chừng như đã bỏ cuộc giữa thương trường ác liệt nhưng từ những khó khăn đó Phúc Ngọc Anh đã khẳng định được thương hiệu bởi cái tâm và tầm nhìn mới, công ty luôn đưa ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế.
“Thành công cho đối tác, giá trị cho khách hàng”
Đây là triết lý luôn đặt hàng đầu cho đội ngũ công ty Phúc Ngọc Anh.