Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
- To ensure an effective replenishment that complies with company standards & policies
- To be responsible for the stockrooms organization (complying with standards, layout, efficiency)
- Responsible for RFID (Radio Frequency Identification) and its devices (PDA's and iPods, a good 25R), practices and routine and works alongside with the Commercial team.
- Responsible for planning stockroom initiatives to come up with solutions to overcome capacity issues
- To manage delivery productivity in line with Company targets.
- To manage and oversee the complete delivery process across all the sections of Stores.
- To support the management team following the sale preparation plan to achieve targets set.
Team Management:
- To lead and keep a high level of motivation within the department
- To guarantee the adequate induction and follow up on training for new team members
- To assist in the development and retention of an effective team
- To get involved in performance management of sales assistants (I.e. sickness/ absence, lateness, returns to work, etc.,)
Customer Service:
- To ensure the Operation Assistant teams are fully trained
- To participate in performance reviews for subordinates
- Effective, consistent and regular communication with Division Head of Store operations.
- To ensure team schedules are followed up to respect coverage planned.
Health and Safety:
- To ensure good housekeeping is maintained throughout all areas in the back of house
- To be aware of the risks employees and customers are exposed to and to be aware of safe work practices and Company procedures to overcome them
- To promote work routines and environment to enhance the welfare of the Teams.
- To actively communicate with the General Services team to ensure maintenance issues are reported and incidences reported until sorted
Yêu cầu công việc
- At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
- Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
- Strong communication, problem-solving, and team management skills.
- Passion for fashion.
Quyền lợi được hưởng
- Be trained in a professional environment.
- Opportunities to develop career path in fashion retail.
- Monthly commission bonus.
- Annual performance bonus.
- Employee Discount.
- Parking Allowance.
- 13th month salary.
- 12 annual leave/year.
- Social insurance.
Phúc Ngọc Anh – Hóa rồng thương hiệu Việt.
Sau 20 năm xây dựng và phát triển, doanh nhân Đỗ Lan – Chủ tịch HĐQT Công Ty Cổ Phần Phúc Ngọc Anh luôn đua ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế mang tầm nhìn chiến lược trên con thuyền lớn từ đó vươn mình càng lúc càng xa ra biển lớn, bắt nhịp các nước tiên tiến trong khu vực và thế giới
Bằng chính đôi tay và trí óc của người phụ nữ qua nhiều sóng gió trong thương trường và cuộc đời, Phúc Ngọc Anh là minh chứng điển hình về sự thành công của các thương hiệu Việt Nam được xây dựng và kết hợp với thị trường quốc tế. Tất nhiên xung quanh đó vẫn là những yếu không thể thiếu như thời thế, nhận sự, ý tưởng và cả những nghị lực không thể không nhắc đến.
Chặng đường phát triển của Phúc Ngọc Anh cũng chính là chặng đường phát triển chung của kinh tế Việt Nam trong từng giai đoạn. Có thể xem những bước đột phá trong việc phân phối các sản phẩm được ưa chuộng trên thế giới như Toshiba, Panasonic chính là một điểm ấn tượng trong hành trình xây dựng thương hiệu cá nhân.
Để có được sự ổn định và úy tín như ngày hôm nay, Phúc Ngọc Anh đã trải qua những thăng trầm và có khi tưởng chừng như đã bỏ cuộc giữa thương trường ác liệt nhưng từ những khó khăn đó Phúc Ngọc Anh đã khẳng định được thương hiệu bởi cái tâm và tầm nhìn mới, công ty luôn đưa ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế.
“Thành công cho đối tác, giá trị cho khách hàng”
Đây là triết lý luôn đặt hàng đầu cho đội ngũ công ty Phúc Ngọc Anh.