Mô tả công việc
Stock & Sales Management:
Support management in sale preparation and target achievement.
Oversee delivery process and productivity to meet company targets.
Manage RFID devices and stockroom initiatives to address capacity issues.
Organize stockrooms for efficiency and compliance.
Ensure effective replenishment aligned with company standards.
Team Management:
Assist in team development and performance management.
Lead and motivate the department team.
Ensure proper induction and training for new team members.
Customer Service:
Train and review Operation Assistant teams.
Maintain consistent communication with Division Head of Store operations.
Ensure team schedules align with planned coverage.
Health and Safety:
Report and follow up on maintenance and safety incidents.
Promote safe work practices and enhance team welfare.
Maintain good housekeeping in back- of- house areas.
Yêu cầu công việc
Passion for fashion.
Strong communication, problem- solving, and team management skills.
At least 1 year of experience in fashion retail chains (Big brands).
Or candidates with over 1 year of store management experience, and English proficiency, in Food and Beverage or Hospitality chains.
Quyền lợi
Employee Discount.
Social insurance.
Annual performance bonus.
13th month salary.
Be trained in a professional environment.
Monthly commission bonus.
12 annual leave/year.
Parking Allowance.
Opportunities to develop career path in fashion retail.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-09 01:30:02
Phúc Ngọc Anh – Hóa rồng thương hiệu Việt.
Sau 20 năm xây dựng và phát triển, doanh nhân Đỗ Lan – Chủ tịch HĐQT Công Ty Cổ Phần Phúc Ngọc Anh luôn đua ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế mang tầm nhìn chiến lược trên con thuyền lớn từ đó vươn mình càng lúc càng xa ra biển lớn, bắt nhịp các nước tiên tiến trong khu vực và thế giới
Bằng chính đôi tay và trí óc của người phụ nữ qua nhiều sóng gió trong thương trường và cuộc đời, Phúc Ngọc Anh là minh chứng điển hình về sự thành công của các thương hiệu Việt Nam được xây dựng và kết hợp với thị trường quốc tế. Tất nhiên xung quanh đó vẫn là những yếu không thể thiếu như thời thế, nhận sự, ý tưởng và cả những nghị lực không thể không nhắc đến.
Chặng đường phát triển của Phúc Ngọc Anh cũng chính là chặng đường phát triển chung của kinh tế Việt Nam trong từng giai đoạn. Có thể xem những bước đột phá trong việc phân phối các sản phẩm được ưa chuộng trên thế giới như Toshiba, Panasonic chính là một điểm ấn tượng trong hành trình xây dựng thương hiệu cá nhân.
Để có được sự ổn định và úy tín như ngày hôm nay, Phúc Ngọc Anh đã trải qua những thăng trầm và có khi tưởng chừng như đã bỏ cuộc giữa thương trường ác liệt nhưng từ những khó khăn đó Phúc Ngọc Anh đã khẳng định được thương hiệu bởi cái tâm và tầm nhìn mới, công ty luôn đưa ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế.
“Thành công cho đối tác, giá trị cho khách hàng”
Đây là triết lý luôn đặt hàng đầu cho đội ngũ công ty Phúc Ngọc Anh.