Mô tả công việc
- Make sales plans to expand business & achieve the goals.
- Find potential customers by aggressive networking.
- Find out customer ‘s demand & benefit.
- Collect information for customer decision structure, including decision maker information, acceptance criteria for the proposals, competitor’s information.
- Build intimate relationships with customers.
- Cooperate with Technical team to propose the improvement solution.
- Cooperate with Technical team to provide the services to customers with regular report (weekly report, monthly report…)
- Coordinate with the distributors to expand business.
- Perform other tasks assigned.
RELATIONSHIPS:
- Customers
- Suppliers
- Distributors.
- All staffs
Yêu cầu công việc
Gender:
Female Age:
Any Education level:
Uni Language:
Have good oral & written in English No. of experienced year:
Having at least 1 year of experience in B-to-B sales will be preferable - Accept the freshers who have graduated from university. Good to have + Have good oral & written in Korean or Chinese ■Working time Mon-Fri:8:00~17:00
■Note -Profile requires: Resume (CV) Language:
English
-Attracted to work to contribute sustainability by business in the field of water treatment and in growing / expanding companies.
- Those who can enjoy the journey together of increasing the value of water, which is essential for humans, and make a difference in providing sustainable abundance to people around the world. - Those who can enjoy the journey together to be the world No.1 in the water treatment industry with the highest corporate value, integrity, and engagement. PERSONALITY/ SKILLS: For faster growth
- Enthusiasm, dynamic, passionate in sales
- Self organization
• Be strong in goal setting, be disciplined to follow and achieve the goal.
• Proactively in sales
- Teamwork Have a mindset of collaboration, listening and focusing to support each other for survival.
Quyền lợi được hưởng
- Bonus: Depends on sales result at the end of year
- Attractive allowance: insurance for children and/or personal development package: 6MVND/year.
- Company bus from Hanoi Centre.
- Annual company trip, Team building
- Social Insurance payment follows Vietnamese labor law at full salary package
- Health Care and Accident 24/7 Insurance.
- A friendly, self-motivated working environment.
- Have many opportunities to exchange knowledge in global network and go aboard training.
- Work experience at foreignaffiliated global company.
- Visit customers by car and taxi.
- Not tied to fixed workplace like factory job.
- Can do WFH 1 time per week.
Phúc Ngọc Anh – Hóa rồng thương hiệu Việt.
Sau 20 năm xây dựng và phát triển, doanh nhân Đỗ Lan – Chủ tịch HĐQT Công Ty Cổ Phần Phúc Ngọc Anh luôn đua ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế mang tầm nhìn chiến lược trên con thuyền lớn từ đó vươn mình càng lúc càng xa ra biển lớn, bắt nhịp các nước tiên tiến trong khu vực và thế giới
Bằng chính đôi tay và trí óc của người phụ nữ qua nhiều sóng gió trong thương trường và cuộc đời, Phúc Ngọc Anh là minh chứng điển hình về sự thành công của các thương hiệu Việt Nam được xây dựng và kết hợp với thị trường quốc tế. Tất nhiên xung quanh đó vẫn là những yếu không thể thiếu như thời thế, nhận sự, ý tưởng và cả những nghị lực không thể không nhắc đến.
Chặng đường phát triển của Phúc Ngọc Anh cũng chính là chặng đường phát triển chung của kinh tế Việt Nam trong từng giai đoạn. Có thể xem những bước đột phá trong việc phân phối các sản phẩm được ưa chuộng trên thế giới như Toshiba, Panasonic chính là một điểm ấn tượng trong hành trình xây dựng thương hiệu cá nhân.
Để có được sự ổn định và úy tín như ngày hôm nay, Phúc Ngọc Anh đã trải qua những thăng trầm và có khi tưởng chừng như đã bỏ cuộc giữa thương trường ác liệt nhưng từ những khó khăn đó Phúc Ngọc Anh đã khẳng định được thương hiệu bởi cái tâm và tầm nhìn mới, công ty luôn đưa ra những triết lý kinh doanh hết sức tinh tế.
“Thành công cho đối tác, giá trị cho khách hàng”
Đây là triết lý luôn đặt hàng đầu cho đội ngũ công ty Phúc Ngọc Anh.