- Develop and execute country marketing plans for both customers and drivers through integrated marketing campaigns, promotions and strategic partnerships.
- Manage marketing budgets for all local initiatives to achieve revenue targets and company objectives
- Analyze both internal and external data to identify customer segments, suggest effective value propositions and act responsively.
- Responsible to drive full funnel customer adoption curve – leads, acquisition, retention and brand loyalty
- Manage a designer as part of a 2-person marketing team
- Collaborate with the regional growth team to drive objective-based performance
- Collaborate with the regional brand team to create meaningful content for deeper engagement and effective conversion.
- Work with product, sales and ops teams on all strategic partnerships, events and exhibitions
- Maintain a distinctive tone of voice for the GoGoX brand that will resonate with our target audience
- Bachelor’s degree preferably in Marketing, Business Administration or Advertising.
- 5 to 7 years of B2B marketing experience
- Strong experience in lead generation through both online and offline channels for targeted customers segments
- Prior experience in event management would be a plus
- Excellent communicator and creative thinker, with an ability to use data to inform decisions
- Ability to operate and self-motivate independently
- Comfortable to navigate effectively and efficiently in ambiguous situations
- Strong knowledge of the local market, across all media channels.
- Capable of both integrated brand and tactical ideas
- Capable of both strategic planning and execution.
- Good organisation and planning skills
- Impeccable attention to details
- Strong commercial sense and business acumen
- Fluent in both Vietnamese and English
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.