Mô tả công việc
• Establish long-range objectives and specify the strategies and actions to achieve them.
• Manage active and engaged communities around a defined topic or topics by managing long-lead editorial calendars, monitoring online conversations.
• Participate in online conversations to build brand visibility, customer satisfaction and marketing/ecommerce support.
• Establish a positive online presence for the hotel(s) by integrating property-specific and brand messaging in a compelling and valuable way for participants.
• Provide measurement of the impact of online presence to the hotel's overall business.
Quyền lợi được hưởng
- Accommodation provided
- Offered three (3) meals per day including meals on the weekly days off.
- Offered uniform and laundry service for uniform.
- Joined in the associate activities.
- Joined in the Hotel’s training and development programs.
- Joined in medical and 24 hour accident insurance plan. Comply with government health and social insurance plan.
- Offered the round trip economy air ticket or ferry between hometown and Phu Quoc for commencement and completion of the Labor Employment Contract.
- 5 working days/week - 2 days off/week.
- Offered annual allowance of transportation for home leave.
- Offered 14 vacation days/year.
- Comply with Government Public Holidays.
- Others to be discussed during interview
Yêu cầu công việc
- Fluent English communication
- Hard-working | Active | Enthusiastic
- Want to develop career path in Marriott International
- 2-year degree from an accredited university in Hotel and Restaurant Management, Hospitality, Business Administration, or related major; 2 years experience related professional area
Yêu cầu hồ sơ
Công ty Quốc tế Nam Thành được thành lập năm 2008 với tên giao dịch quốc tế Namthanh inter, là nhà nhập khẩu và phân phối độc quyền của nhiều nhãn hàng uy tín, nổi tiếng đến từ Hàn Quốc, Nhật Bản và một số quốc gia khác trên thế giới trong lĩnh vực hàng tiêu dùng.
Được biết đến đầu tiên với nhãn hiệu hoá mỹ phẩm cao cấp Kerasys nổi bật với nhiều sản phẩm chăm sóc tóc nổi tiếng xứ Kim Chi, tới nay Nam Thành không ngừng nỗ lực đa dạng hoá sản phẩm và các ngành hàng, trở thành một trong những doanh nghiệp hàng đầu trong lĩnh vực phân phối mỹ phẩm và hoá mỹ phẩm với hệ thống các kênh phân phối được bao phủ rộng khắp các tỉnh thành trên cả nước.
Nam Thành đã và đang tiếp tục mang tới cho người tiêu dùng nhiều sản phẩm đa dạng, phục vụ nhu cầu chăm sóc cá nhân của từng thành viên trong gia đình, góp phần mang lại niềm tin, niềm vui, niềm hạnh phúc cho rất nhiều gia đình Việt Nam.