S-Service Sài Gòn

Hồ Chí Minh
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm S-Service Sài Gòn

Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần S-Service Sài Gòn
Purchasing Supervisor | Giám sát Thu mua
S-Service Sài Gòn
16 việc làm
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
0 Lượt ứng tuyển Lượt xem 2
Thông tin cơ bản
Mức lương: 12 - 20 triệu
Chức vụ: Trưởng Ca/ Giám Sát
Ngày đăng tuyển: 16/07/2024
Hạn nộp hồ sơ: 30/08/2024
Hình thức: Giờ hành chính
Kinh nghiệm: Không yêu cầu
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Huyện Côn Đảo - Bà Rịa - Vũng Tàu

Mô tả công việc

  • Inform the Directly Manager of any complaints or any other problems that may arise.
  • Ensure that any orders or decisions taken by the Directly Manager are strictly followed up.
  • React to all daily operating problems and complaints rose and to offer solutions.
  • Ensure verification of authorization of purchase requisition.
  • Be responsible for the selection and approval of the best suppliers.
  • Negotiate with different suppliers in order to obtain the best deal.
  • Ensure the issue and approval of purchase order.
  • Record all purchase made by the order.
  • Give a copy of purchase order to the stores.
  • Carry out market survey and provide a report to Directly Manager of the latest market statues
  • Report any major complaints in the hotel to the Directly Manager.
  • Assist in any administrative work implemented by Directly Manager.
  • Attends to all correspondence/inquiries directed to him and which require his personal attention.
  • Prepare monthly and year-end reports for submission to the Directly Manager.
  • Administration of purchasing department and overlook store operation.
  • Comply with all Finance procedures on a daily basis.

Quyền lợi được hưởng

  •  Negotiable salary
  •  Shared-room Accommodation
  •  Meals on duty
  •  Commencement Air Ticket
  •  24/7 Accident Insurance
  •  Annual home leave flight tickets
  •  Professional and dynamic workplace
  •  Opportunity for learning, training, and development with an international, luxury lifestyle brand
  •  Other benefits to be discussed during the interview.

Yêu cầu công việc

  • Ability to install and administer computer software and hardware.
  • Team exposure and supervisory building skills.
  • Analytical and problem solving skills.
  • Knowledge of the product used at hotels.
  • Knowledge of regional markets and traders.
  • Outstanding personal relation ability.
  • Good command over written and spoken English.

Yêu cầu hồ sơ

  • Diploma of college or university completion in procurement or business management.
  • One year or more of hotel experience.
  • Two or more years of working experience as a the same role.
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần S-Service Sài Gòn
S-Service Sài Gòn Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:

Công Ty CP S-Service Sài Gòn và tên đăng ký là Công Ty CP S-Service Sài Gòn, đã hoạt động hơn 5 năm trong lĩnh vực kinh tế dịch vụ chăm sóc và duy trì cảnh quan. Với vốn điều lệ 50.000.000.000đ. Giám đốc: (Ông) Ngô Văn Hùng . Vui lòng liên hệ với công ty chúng tôi ở địa chỉ: Lầu 36, Bitexco Financial Tower, số 2 Hải Triều, Phường Bến Nghé, Quận 1, TP Hồ Chí Minh, Việt Nam. 

Những nghề phổ biến tại S-Service Sài Gòn

Bạn làm việc tại S-Service Sài Gòn? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo S-Service Sài Gòn

S-Service Sài Gòn

Click để đánh giá