Mô tả công việc
Key Activities Results:
1: To monitor the execution of Activation & Promotion, Channel Development, Experience & Key Account, Merchandising & Loyalty strategies, platforms and plans for respective regions to ensure the smooth activities in the in-charge area.
2: To follow up the execution of the campaigns to have proper actions, if any.
3: To work closely with Channel Marketing's supporting teams to develop and deliver Regional Channel Marketing strategies, platforms and plans for prioritized regions
4: To Analyse sales performance, evaluate the efficiencies of the campaigns and work closely with Regional Brand & Sales teams to ensure winning choices for key channels and meet end consumer's needs & wants.
5: To manage expenditures (overhead and spend) to agreed levels
Challenges:
Typical problems: The customer and shopper buying diversification
Most complex problems: The customer and shopper communication plans, ensuring that winning choices for key channels are agreed and aligned on brand portfolio and sales distribution assessments
Yêu cầu công việc
University degree in Business Administration, Economics, Marketing
Experience / skills required:
Knowledge of professionally advertising, culture and sociology
At least 4-year working experience in the relevant field in beverage industry or FMCG
Decision maker
Good communication, negotiation and presentation skills
Analytical thinking and problem-solving skill
Creative thinking, open-minded and enthusiasm
Being flair
PC such as all Microsoft Office and Photoshop
Language(s): Conversation with spoken and written English
Quyền lợi được hưởng
Private health insurance for employee and dependents
Nghỉ phép có lương
18 days of annual leave
Căn-tin
Canteen
Được thành lập vào năm 2011, trụ sở chính được đặt tại thành phố Hồ Chí Minh, Công ty cổ phần SEADENT hiện là nhà nhập khẩu các sản phẩm về nha khoa hàng đầu từ nhiều nước trên thế giới như: Pháp, Mỹ, Đức, Brasil... và phân phối đến các phòng khám Nha khoa tại thị trường Việt nam.
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu "Trở thành công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu - trang thiết bị nha khoa số 1 tại Việt Nam". Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập.
Chính sách bảo hiểm
- Được hưởng các chế độ bảo hiểm : BHYT, BHXH, BHTN
- Hưởng quyền lợi bảo hiểm 24/7
Các hoạt động ngoại khóa
- Du lịch hàng năm
- Team building theo quý
- Các hoạt động vui chơi, giải trí, ca hát thường xuyên
- Thể thao: Đá bóng, bóng chuyền,..
Lịch sử thành lập
- Công ty được thành lập năm 2011
Mission
Trong mọi hoạt động SEADENT luôn định hướng lấy khách hàng làm trọng tâm, lấy chất lượng dịch vụ làm phương châm kinh doanh với mục tiêu “Trở thành Công ty nhập khẩu và phân phối vật liệu nha khoa số 1 tại Việt Nam”. Một trong những mục tiêu được ban lãnh đạo Công ty xác định ngay từ ngày đầu thành lập