Mô tả công việc
Consumer Insight Analysis (60%)
+ Generate reports, presentations, and dashboards to effectively communicate key findings and recommendations to stakeholders at various levels of the organization.
+ Collect, analyze, and interpret consumer data from various sources such as surveys, interviews, focus groups, and social media platforms.
+ Monitor and Stay up- to- date with industry trends, competitors, and emerging technologies; conduct report in monthly basis to suggest innovative approaches to consumer insights.
+ Collaborate with cross- functional team, including Marketing, R&D and sales teams to provide data- driven insights that support the New products development process and effective marketing and sales strategies.
Consumer surveys design & implementation (30%)
+ Implement surveys through various methods (both in- house and using agency), such as online platforms, telephone interviews, or in- person interviews.
+ Collaborate with cross- functional teams to understand research objectives and collect specific data required to support business goals.
+ Design and develop survey questionnaires to gather relevant and accurate data.
+ Prepare comprehensive reports and presentations summarizing survey findings, including visualizations and recommendations for action.
Other tasks assigned by Line manager(10%)
Yêu cầu công việc
At least 03 years experience in consumer/customer insights, market research, or related role in FMCG
Fluent English, good at Power BI & Microsoft Office skills,
Strong analytical skills with the ability to interpret complex data sets and draw actionable insights.
Excellent communication, proactive attitude with a passion for understanding consumer behavior and trends.
Bachelor&039;s degree in business, marketing, statistics or a related field.
Quyền lợi
Laptop, Chế độ bảo hiểm, Phụ cấp, Chế độ thưởng, Chăm sóc sức khỏe, Đào tạo, Tăng lương, Công tác phí, Nghỉ phép năm
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-10-28 00:45:03
Bắt đầu hoạt động ở lĩnh vực giáo dục cách đây 16 năm, tên Khôi Nguyên được lựa chọn như là hình ảnh tượng trưng gắn liền giáo dục của tập đoàn KNE
Hiện tại, với chiến lược đầu tư đa ngành, tập đoàn đã tách mảng hoạt động và mang tên Khoi Nguyen Investment (“KNI”) cho hệ sinh thái kinh doanh mới gồm các lĩnh vực :
• Giáo Dục
• Chuỗi cung ứng và bán lẻ
• Dịch vụ du lịch và khách sạn
• Sản xuất và đóng gói nông sản.