Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC

Hà Nội
200 - 500 nhân viên
Đã xác minh

Việc làm Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC

Cập nhật 24/08/2024 21:31
Tìm thấy 0 việc làm đang tuyển dụng
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC
Customer Service Freelance
Thông tin cơ bản
Mức lương: Thỏa thuận
Chức vụ: Nhân viên
Ngày đăng tuyển: 11/11/2024
Hạn nộp hồ sơ: 31/12/2024
Hình thức: Nhân viên chính thức, Bán thời gian, Thời vụ/ Nghề tự do
Kinh nghiệm: 1 - 5 năm
Số lượng: 1
Giới tính: Không yêu cầu
Nghề nghiệp
Ngành
Địa điểm làm việc
- Đà Nẵng

Phúc lợi

  • Laptop
  • Chế độ bảo hiểm
  • Du Lịch
  • Phụ cấp
  • Xe đưa đón
  • Đồng phục
  • Chế độ thưởng
  • Chăm sóc sức khỏe
  • Đào tạo
  • Tăng lương
  • Phụ cấp thâm niên
  • Nghỉ phép năm
  • CLB thể thao

Mô tả Công việc

Telesales Representative responsibilities include:
Contacting potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts
Answering questions about products or the company
Asking questions to understand customer requirements and close sales

Job brief
We are looking for an enthusiastic Telesales Representative to contribute to generating sales for our company. You will be responsible for closing sales deals over the phone and maintaining good customer relationships.

An effective telesales representative must be an excellent communicator and have superior people skills. They must be comfortable presenting products or services over the phone as well as dealing with complaints and doubts.

The goal is to help the company grow by bringing in customers and developing business.

Responsibilities
Build the script and improve it day by day to thrive conversion rate.
Contact potential or existing customers to inform them about a product or service using scripts.
Answer questions about products or the company
Ask questions to understand customer requirements and close sales
Direct prospects to the field sales team when needed
Enter and update customer information in the database
Take and process orders in an accurate manner
Handle grievances to preserve the company’s reputation
Go the “extra mile” to meet sales quota and facilitate future sales
Keep records of calls and sales and note useful information
Working time

From 9 pm-1 am. Monday to Saturday.

Yêu Cầu Công Việc

Requirements and skills
Proven experience as telesales representative or other sales/customer service role
Proven track record of successfully meeting sales quota preferably over the phone
Good knowledge of relevant computer programs (e.g. CRM software) and telephone systems
Ability to learn about products and services and describe/explain them to prospects
Excellent knowledge of English
Excellent communication and interpersonal skills
Cool-tempered and able to handle rejection
Outstanding negotiation skills with the ability to resolve issues and address complaints
High school diploma; BSc/BA will be a plus

Success Cretirias:
Number of customer register the account on portal.
Amount of revenue.
NPS > 70

Metrix:
Number of customers can call a day.
Conversion rate.
Amount of time / a call.
Number of complain and solution

Thông tin khác

  • Bằng cấp: Cao đẳng
  • Độ tuổi: Không giới hạn tuổi
  • Lương: Cạnh tranh
Khu vực
Báo cáo

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC
Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC Xem trang công ty
Quy mô:
200 - 500 nhân viên
Địa điểm:
Tầng 25, tháp A, Tòa nhà Sông Đà, số 1 đường Mễ Trì, Phường Mễ Trì, Quận Nam Từ Liêm, Hà Nội

Du Học- Viêc Làm- Định Cư

Những nghề phổ biến tại Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC

Bạn làm việc tại Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC? Chia sẻ kinh nghiệm của bạn

Logo Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC

Công Ty Cổ Phần Tập Đoàn Giáo Dục AAC

Click để đánh giá