Mô tả công việc
Principle duties:
Candidates must have experience managing and optimizing live chat or call center operations, ideally within the telecommunications industry, with a demonstrated ability to improve customer service delivery and operational efficiency through these channels
Responsibilities:
Project management
Support Service Manager in new project implementation
In charge of project daily operation, including: monitoring, importing, exporting and making required reports. Make sure the outputs are delivered as required in the SLAs
Analyze projects errors on daily basis in order to have quick actions to improve project quality
Support/update project specification/business rules to relevant staffs/operators
Gain sufficient project requirements and transfer the knowledge to related people through training
Others
Support Service Manager on daily tasks
Backup for Service Manager or other Service Assistants when needed
Escalate to higher management for anything that is beyond authority or poses risks to the projects
Make sure other tasks assigned by higher management are completed in good quality and delivered as committed
Yêu cầu công việc
Education:
College degree
Good at German
Technical skills and experience:
Knowledge of IT is a plus
Understanding of company business
At least 1 year of working experience as related position
MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
Soft- skills:
Negotiation skill
Problem solving
Planning and analytical skill
Team working skill
Communication and interpersonal skills.
Customer centric mindset
Customer service industry experience: tourism, hotel reception staff, call center/helpdesk, restaurant service, other direct customer service experience, heavy emphasis on tourists/foreigners
Attribute:
Good team player
Strong multi- tasking abilities
Innovation and creativity
Hardworking
Quyền lợi
SPS is a leading technology- driven business transformation company. With our innovative Enterprise Workplace Solutions, we empower organizations to adopt hybrid work concepts to enhance productivity and flexibility. Our Technology Business Solutions bring together cutting- edge technology, deep vertical process expertise, and a diverse global workforce to support clients in their digital transformation journey and efficiently tackle their most complex challenges. Headquartered in Zurich, Switzerland, SPS operates in more than 20 countries and focuses on clients in banking, insurance and health. SPS has more than 8,500 employees and is recognized with a world- class NPS by its global client base. We act with precision, connect people to the right information, and turn data into insights for better outcomes.
What are you waiting for? Join our international team today!
Great Benefits:
- Professional and challenging working environment.
- Private medical care for you and your family,
- On- going training and development plan
- Promotion & bonus opportunities
- Competitive and performance- oriented remuneration system
Advance your career:
- Opportunities to learn and grow through different types of training: Talent Development program, Succession planning as well as promotions or transfers.
- We provide you with support to sharpen your skills and knowledge for further steps in your career path
Break your limits:
The innovation is a key value of SPS Vietnam. Joining our team, you are encouraged to think out of the box, cross your boundaries and improve yourself in our continuous improvement process during daily business operation.
Go Global:
Notes: “By applying for the job at SPS Vietnam, it is considered that Candidates agree to provide personal data for SPS Vietnam to process in accordance with the Terms and Conditions of personal data processing of candidates which are in line with Decree 13/2023/ND- CP on personal data protection.”
The moment you join SPS Vietnam is the moment you take the chance to extend your horizon. You will work, cooperate and exchange your creative ideas with 7,500 employees of SPS. Our customers, which are 20% of Fortune 100, are located from around the world.
Cập nhật gần nhất lúc: 2024-11-26 01:50:02
Công ty cổ phần tập đoàn Hanaka thành lập năm 1994 với tiền thân là nhà máy thiết bị điện Hanaka, Công Ty Trách Nhiệm Hữu Hạn Hồng Ngọc, sau 25 năm phát triển chủ tịch hội đồng quản trị - TGĐ Mẫn Ngọc Anh đã gây dựng Hanaka trở thành một trong những tập đoàn kinh tế tư nhân đa ngành lớn nhất Việt Nam
Với nhiều lĩnh vực sản phẩm kinh doanh, Hanaka đã cho ra đời những sản phẩm dây và cáp điện 2, 3, 4 vừa treo và ngầm, dây điện tự chọn, dẹt, … cung cấp toàn diện cho ngành sản xuất máy biến áp, mô tơ, công tơ điện và trạm điện. Bên cạnh đó, Hanaka cũng cho ra đời máy biến áp truyền tải từ 110 đến 500 kV và máy biến áp phân phối từ 10 đến 35 kV.
Hanaka cũng được biết đến như là một trong những tập đoàn sản xuất kinh doanh bao bì đồ hộp cho ngành ăn uống nước giải khát, Đến năm 2018, hanaka Group bắt đầu tập trung vào lĩnh vực phát triên bđs, Xây dựng cơ sở hạ tầng, kinh doanh khách sạn, nhà hàng, cho thuê văn phòng, thương mại dịch vụ, … Hiện nay, trong mảng bđs hanaka đang phát triển 240 ha khu đô thị, 350 ha khu công nghiệp, có thể kể đến các dự án đô thị thông minh Hanaka Paris City: giấc mơ Paris trong lòng đại dương Từ Sơn, dự án hỗn hợp trung tâm thương mại hồng kong London.
Hiện nay, tổng vốn điều lệ của tập đoàn là 1699 tỷ đồng, tổng tài sản 4000 tỷ đồng với 1000 cán bộ công nhân viên. Trong những năm gần đây, Hanaka nổi lên là một đơn vị có chiến lược tấn công mạnh mẽ vào lĩnh vực công nghệ. Với giải pháp chuyên nghiệp về công nghệ, môi trường 4.0 Hanaka mang đến màu xanh yêu thương, không khí trong lành, khu làng nghề phồn vinh, khu đô thị đẳng cấp Châu Âu: Hanaka mang đến niềm vui, niềm hạnh phúc, cho tất cả mọi người, tự hào cùng việt nam vươn mình ra thế giới.